Thursday, April 7, 2011

Sembang: : WARGHHH.. Aku dapat surprise..!!


Aku balik dari melepak kat mapley kol 12.00 tadi, aku terus la bukak vlog.. nak tgk la apa dah jadi.. kene spam ke, kene hack ke.. hapa ke.. Okeh la, aku tak berapa nak kisah.. Aku login je, aku terperasan satu benda.. Follower aku naik 6 ketul.. Wow.. mantop.. Cepatnye naik.. Apa ada jin datang tolong ke..?? (*persoalanku didalam hati~)..



Aku pun view la vlog, nak tgk kotak jerit aku.. Tetibe aku terperasan Adwa jerit mcm nih..




Aku pun dengan penuh konsentretion dan kepelikan terus je menyinggah kat vlog beliau.. lalu NAH.. HAMBIK KAU.. BESAR BESAR ENTRY BELIAU.. warghhhhh... Adwa bikin surprise di malam hari.. Aku terharu.. Mane aku nak cari kotak tisu malam2 cenggini.. sob sob.. ^.^



p/s-  Birthday aku lambat lagi.. nih kira wish awal la kot.. hahahaha.. Thanx Adwa.. Nice..

12 Drop Your Comment:

adwafarahin April 7, 2011 at 1:48 AM  

gile lah aku klu aku pegi wish beday ko awl2

hahah xde keje la ko ayie!
g tido ah sok keje

Ayie April 7, 2011 at 2:20 AM  

alaa.. malam masih muda.. hahahaha

aNiss :):) April 7, 2011 at 2:31 AM  

waah :) best kan kalau ade blogger peramah cam tu :)

Ayie April 7, 2011 at 3:02 AM  

bila ada blogger yang frenly, nak berblog pun membuak2.. hepi punya pasal.. hehehe.. Thanx Anis..

Kakzakie Purvit April 7, 2011 at 8:31 AM  

Kakak percaya malam tadi mesti tidur dalam senyuman memanjang sampai ke pagi.

faiz April 7, 2011 at 9:24 AM  

tahniah bro..pasni bertambah semangat la nak berblogging..

Anonymous April 7, 2011 at 11:49 AM  

Assalamualaikum Ayie,

Kalau hepi, buat apa-apa pun seronok kan.

.::: Princess MOMOY :::. April 7, 2011 at 3:55 PM  

bestday ker?
hepi birthday ayie =)

Ayie April 7, 2011 at 11:01 PM  

kakzie- hahaha.. Lena je semalam.. Hahaha

Ayie April 7, 2011 at 11:03 PM  

faiz- thanx bro.. Bertambah semangat nih.. Haha

Ayie April 7, 2011 at 11:04 PM  

kunang-kunang- taw tape.. Hepi bila ada geng.. Haha

Ayie April 7, 2011 at 11:06 PM  

momoy- erk? Bir thday lmbt lg la.. Hahaha.. Thanx momoy..>.<

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP