Saturday, April 16, 2011

Barita : : Laki Bini Perangai Teruk

TELUK INTAN – Sepasang suami isteri ibarat cacing kepanasan selepas menyedari mereka dicari polis bagi membantu siasatan berhubung penipuan mengenai penawaran projek dan tender yang tidak wujud di sekitar Perak dengan nilai keseluruhan RM6.3 juta sejak sebulan lalu. Song Siew Weng, 49, yang mempunyai ketinggian 1.73 meter dan berbadan gempal manakala isterinya, Chong Heoy Choo, 50, pula berbadan gemuk serta memiliki ketinggian 1.60 meter dicari selepas menghilangkan diri beberapa hari lalu. Kebanyakan mangsa terpedaya dengan pasangan tersebut ekoran lakonan mantap kaki tipu itu yang sering membuat temu janji di restoran mewah dan menaiki kereta mahal. Selain itu, pasangan tersebut turut memberi derma mencecah ribuan ringgit di rumah-rumah ibadat dan pusat pendidikan untuk mengaburi mata orang ramai. Difahamkan, pasangan dari Taman Perkasa di sini itu telah memperdaya lima pelabur dengan nilai kerugian terbesar bernilai RM767,464.
 Berita Selanjutnya: Kosmo


Elok bebeno le tuh.. laki bini perangai mcm taik.. Betul laa kata-kata pujangga,  lelaki baik adalah untuk perempuan baik.. -Kepada yang ada maklumat mengenai penipu berdua nih, diminta membantu pihak polis yop.. Untung-untung bole jadi terkenal.. HAHAHAHA

21 Drop Your Comment:

Aisya J April 16, 2011 at 4:02 AM  

dah tak da kerja la tu -_-"

Ayie April 16, 2011 at 4:45 AM  

bukan sikit2 dia tipu.. huhu.. teruk betul..

faiz April 16, 2011 at 7:16 AM  

lakibini tak guna...btol la Allah hanya akan beri pasangan yg sesuai utk seseorng tu...

faiz April 16, 2011 at 8:21 AM  

bro..ko dah dipaksa join giveaway ujang..heheh

Jack April 16, 2011 at 8:28 AM  

Bagus jadi pelakon je mereka berdua tu..haha

Awie Omar April 16, 2011 at 8:56 AM  

sebab duit sanggup nk buat apa saja, ish ish ish

adwafarahin April 16, 2011 at 9:30 AM  

kayo tp hidup dlm ketakutan buat ape

asyik kene kejar ngan org...ape lah!

budak kampung April 16, 2011 at 10:19 AM  

laki borek isteri rintik??ehhhhh...urmmm cam salah je huhuhu

kalau x malas,singgahla
5 ayat MANIS biasa permpuan guna
antara pageview dan follower,mane korang pilih
AFUNDI masuk zizan raja lawak
usop wilcha masuk maharaja lawak
gadis mencuri menggunakan kemaluan,ciss

Miecyber April 16, 2011 at 12:07 PM  

Tangkap mereka....

Kera serang bayi

Kunang-Kunang April 16, 2011 at 12:34 PM  

"Betul laa kata-kata pujangga, lelaki baik adalah untuk perempuan baik.. "

Bukan pujangga saja kata, Allah pun ada sebut dalam 'Alquran'.

♕ Mr.IX ♂ April 16, 2011 at 1:17 PM  

memacam klu dah kerana duit kan...

mykhalis April 16, 2011 at 1:32 PM  

yang tertipupun takde langsung nak wat kajian ke ape ke..main percaya camtue ke?

Ayie April 16, 2011 at 2:28 PM  

faiz- betul tuh.. laki bini tak guna.. rasa nak pelempang laju2 kiri kanan je.. HAHAAH

Ayie April 16, 2011 at 2:28 PM  

faiz- erk..?? apakah..?? ujang paksa..??

Ayie April 16, 2011 at 2:29 PM  

awie- duit punya pasal.. nak buat mcm mana.. hahaaa

Ayie April 16, 2011 at 2:29 PM  

adwa- tapi tu la sumber pendapatan dia.. kesiannnn.. hahaha

Ayie April 16, 2011 at 2:30 PM  

budak kampung- ayat baru..?? hahaaha

Ayie April 16, 2011 at 2:31 PM  

miecyber- ya la bro.. tangkap mereka sebelum ada mangsa mangsa seterusnya buat report..

Ayie April 16, 2011 at 2:31 PM  

kunang-kunang- erk... betul la tuh.. hahaha

Ayie April 16, 2011 at 2:32 PM  

♕ Mr.IX ♂- duit.. sape tanak..

MOK&SONS May 4, 2011 at 2:24 PM  

dunia..dunia..

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP