Thursday, April 14, 2011

Berita : : Erk.. Saya tak Berniat Laaa...

ADELAIDE: Seorang wanita Australia yang berhasrat membakar bahagian sulit suaminya tetapi tidak sengaja menyebabkan lelaki itu menemui ajal, dibebaskan daripada tuduhan membunuh selepas hakim memutuskan perbuatannya akibat daripada penderaan yang dialami sejak berdekad.  Rajini Narayan, 46, membakar suaminya, Satish Narayan, pada 8 Disember 2008 selepas mengetahui suaminya mempunyai hubungan sulit. 
Berita Selanjutnya: Berita Harian

Erk.?? Bakar tanpa niat..?? Dah dia niat nak bakar anu laki dia tuh.. Bukan niat ke..?? Apakah dunia sekarang nih..?? Kalau mcm tuh, aku pasang niat nak rompak penjaga kaunter bank , bukan rompak bank.. Tapi  bila aku datang  merompak, penjaga kaunter tuh serahkan semua duit bank.. Jadi niat aku merompak penjaga kaunter  tapi dah tertukar jadi merompak bank.. Maka secara automatik, aku tak berniat pun nak rompak bank.. Adakah alasan tuh diterima..?? Kompius.. HAHAHA..

17 Drop Your Comment:

Miecyber April 14, 2011 at 8:04 PM  

Ponin den...


Fakta Menarik Tahun 2011

adwafarahin April 14, 2011 at 8:09 PM  

ooo ko de niat yer slame nie???

hahaha

Ayie April 14, 2011 at 8:29 PM  

miecyber- memang memoningkan pale.. hahahahhaaha

Ayie April 14, 2011 at 8:29 PM  

adwa- erk.. kalau niat, tapi tak buat lagi, tape kan..?? hahahaha

faiz April 14, 2011 at 9:16 PM  

mcm2..bley plak bakar tanpa niat..

Awie Omar April 14, 2011 at 9:40 PM  

Dah start dah

http://notaekstravaganza.blogspot.com/2011/04/next-top-blogger-1-episod-1.html

Ready.Set.GO!

Ayie April 14, 2011 at 10:04 PM  

faiz- tak sengaja tuh.. HAHAHAHA..

Ayie April 14, 2011 at 10:04 PM  

awie- Uhhhh.. Teruja!! hahaha

Awie Omar April 14, 2011 at 10:28 PM  

Tema ikut suka ok.

mas saari April 14, 2011 at 10:34 PM  

salam perkenalan n follow sini!

Mas salah seorang peserta Next Top Blogger! harap kita dapat bersaing secara sihat

lady dayana. April 14, 2011 at 11:48 PM  

haha angan dalam sedar..

lady dayana. April 14, 2011 at 11:48 PM  

haha angan dalam sedar..

Ayie April 15, 2011 at 2:30 AM  

awie- orite bro.. hehehe..

Ayie April 15, 2011 at 2:31 AM  

dayana- apakah maksudnya..?? hahaahhaa..

Ayie April 15, 2011 at 2:32 AM  

mas- orite.. hehehe.. salam perkenalan jugak.. ^^

~syue~ April 16, 2011 at 2:08 AM  

hahaha..xtau nak komen lah.. tanpa niat konon..

eh, da jadi komen la plak. hikks ^^

Ayie April 16, 2011 at 3:00 AM  

alamak.. ter'komen ke..?? tape, tak sengaja kan..?? bukan ada niat pun.. hahahaha

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP