Saturday, April 30, 2011

hafizzainal's contest - senyuman mahal

Yang nih terakhir.. Teman di tag oleh Puyie, ajak teman join sekaki la tuh.. haha.. Okeh, teman join..Kat bawah nih ialah banner blogger yang bikin contest nih.. Kalau anda nak join, sila laa.. tak berdosa pun.. ^^

Sila kelik gambau banner nih kalau nak join.. ^^

Puas teman dok godekgodek komputer cari gambo, teman pun jumpa la satu gambo teman kat pusat boling.. Nih haa, sila la komen.. Kachak tak muka teman nih.. Awek no 16 teman kate, ga,bau nih mengingatkan dia kepada Brad Pitt.. Bukan teman cakap, dia yang cakap okeh.. HAHAHA..



Tag:
Kali nih teman nak tag bro budakkampung, TheFamousAbang, dan Azi.. *semua blogger otai.. hahaha

15 Drop Your Comment:

Miss Shikio April 30, 2011 at 7:43 PM  

spek tu yg mahal kot

hahahah~

Ayie April 30, 2011 at 7:50 PM  

itu pun ciminmata pinjam.. hahaha

GiveAsh April 30, 2011 at 8:51 PM  

wah selamat berjaya!

Ayie April 30, 2011 at 9:15 PM  

Abu- Uhh.. gud lak to me.. hahaha

chii April 30, 2011 at 10:49 PM  

mcm kt tmpat bowling je...eheheh

gud luckk :D

cantekk April 30, 2011 at 11:41 PM  

good luck! ;-D

*a'a la sebijik bredpit! haha

Suhami Ahmad May 1, 2011 at 7:54 AM  

aiyoooo mahal senyuman itu. terpikat atok. oppss

Ayie May 1, 2011 at 7:17 PM  

Chii- Err.. Memang pon.. Kat Mid Valey.. hahaha..

Thnx anyway.. ^^

Ayie May 1, 2011 at 7:18 PM  

Cantek- wow.. itu pujian atau kejian..?? kompius nih.. hahahahha
^_^

Ayie May 1, 2011 at 7:18 PM  

Atok- Alamak, sila jangan buat onar disini ye encik atok.. I tak shuker.. Menci menci.. HAHAHAHA..

=.=''

lady dayana. May 2, 2011 at 12:42 AM  

cehhhh cehh begaye betul dgn spek dia tuu. semoga menang :D ahah

amny May 2, 2011 at 1:23 AM  

oh...ni la ayie ek??goodluck ek..

Ayie May 2, 2011 at 1:29 AM  

Dayana- erk, itu kecemburuan atau kejelesan..?? hehehe

Ayie May 2, 2011 at 1:29 AM  

Amny- haa.. tu la ayie.. ntah sape tah ayie tuh.. bukan nsem pun.. hahahaha

Siti Aziz May 3, 2011 at 12:18 AM  

la...nie ka pak cik ayie ??? [gelak besar...wahahahahaha] sebijik mcm ayie...ha3


[kesabaran tuan rumah amat diperlukan disini..] ^_^V

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP