Sunday, April 3, 2011

Sembang : : Problem.. Problem..

Aku ada problem yang cukup problem.. dalam erti kata lain, problem nih sememangnya problem laa.. Problem yang aku maksudkan tuh ialah, ''MACAM MANA AKU NK FOLLOW UP SETIAP KOMEN YANG AKU DROP..?? Kalau sekali online, mesti berpuluh blog aku menyemak, jadi mcm mana aku nk ingat setiap komen yang aku drop tuh dah dimana aku drop..?? Haiz.. pening-pening.. Aku newbie lagi.. tu la pasal problem nih jadi problem... Memang problem betul la problem nih..

P/S: sesape, tolong beri bantuan.. haaha

15 Drop Your Comment:

adwafarahin April 3, 2011 at 2:33 AM  

ko drop komen pastu ko tande kat bwh tu kat "choose an identity" bhgn email
tanda klu nk follow up komen die tp die akn bg notification kat email la

as simple as that je

Ayie April 3, 2011 at 2:35 AM  

okeh.. maksudnya kene bukak email time online laa.. haha.. aku tak pernah bukak email pun.. kadang2 je aku bukak.. thanx utk info tuh.. sekarang gak aku bukak..

*kelihatan mcm bodo la aku tanya soalan nih.. hahahaha

adwafarahin April 3, 2011 at 2:40 AM  

alaa relax sudeyh..besela tu,aku pon dlu x tau hahah

Ayie April 3, 2011 at 2:42 AM  

yang penting, malu bertanya sosat jalan.. HAHAHA.. so aku tanya je laa.. hahaha

faiz April 3, 2011 at 2:44 AM  

xpe biarkan..kalo aku,aku hanya follow org yg terjah balik blog aku dan bagi komen...yg tu baru kita akan dpt follower setia..bukan just i follow u,u follow me..

Ayie April 3, 2011 at 2:46 AM  

macam kenal ke ayat tuh.. berlambak kat shoutbox.. HAHAHA.. NICE..

.::: Princess MOMOY :::. April 3, 2011 at 9:29 AM  

urm...nak track balik comment org. kalau de notification klik je situ. tapi harus ingat ada keburukan dia. kotak email kita akan penuh dengan spam plak nnt ayie.

mykhalis April 3, 2011 at 10:51 AM  

mujur adwa n momoy dah bagitau..tapi kalau bende tu isu hangat bagus kalau kita wat follow up..nak sembang2pun blh..

Ada apa dengan DARA

Ayie April 3, 2011 at 7:36 PM  

orite.. thanx momoy sama khalis.. baru gue taw.. hehehe.. memang takde option lain ke..?? nih baru ada 18 ketul follower, inbox dah membuak2.. (*campo ngan facebook lagi, twitter lagi).. nih kalau ada 1000+ follower, mau mencanak inbok masuk.. hehehe.. Thanx yep..

Miecyber April 3, 2011 at 7:55 PM  

Saya pun hadapi problem yang sama..kuang kuang kuang..

Hotel ayam

Ayie April 3, 2011 at 11:52 PM  

uhh.. ada geng rupenye.. hahahah

Siti Aziz April 4, 2011 at 5:29 AM  

baru tahu jugop nie.. kuikuikui...ilmu2... time kasih...
^_^V

Ayie April 5, 2011 at 1:37 AM  

hahahaha..

.::: Princess MOMOY :::. April 6, 2011 at 1:03 PM  

selalunyer momoy follow comment yang betul2 topic tu hot jer.
baru klik benda tu
kalau tak penat nak delete sebab kadang2 orang lain comment pun tapi inbox kita juga penuh
Katak Puru boleh dimakan???"

Ayie April 6, 2011 at 4:29 PM  

tapi rasanya aku drop komen kat semua entry yang hot.. tak hot, tak la drop komen.. hahaha

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP