Saturday, April 16, 2011

Giveaway Ujang9897

Alasan kenapa join:
Faiz sudah tag aku daa.. Bapak tensen.. Disebabkan ketensenan tuh, apa lagi, aku pun bikin la sebijik entry sebijik mcm entry faiz.. Bro Faiz.. Nih semua salah kau.. Jahat betul kau nih.. HAHAHA..
*hadiah tu kelihatan sangat menarik.. moh le join.. Nak join..?? nak taw apa hadiahnye...?? Haaa...Klik sini.. hahahaOkeh, sekarang, moh kite bikin entry untuk Bro Ujang9897


Aku nak  letak Header Bro Ujang Yang tak beberapa kachak tuh.. Uhh.. Sori, tak sengaja terkutuk.. HAHAHA

Gambar aku yang paling sempoi..
Sori bro.. aki takde banyak gambar.. Ni gambar aku masa umur 7 tahun.. Apakah diterima..?? HAHAHAH

Bebelan
bebel  bebel  bebel  bebel  bebel  bebel  bebel  bebel  bebel  bebel  bebel  bebel  bebel  bebel  bebel  bebel  bebel  bebel  bebel  bebel  bebel  bebel  bebel  bebel  bebel  bebel  bebel  bebel  bebel  bebel  bebel  bebel  
 *erk, cukup la membebel.. Tak taw nak bebel gapo dio.. HAHAHAHA

Tag 2 orang..(*tapi aku tertag lebih.. alamak.. hahaha)
Hah..!! aku nak tag mamat kaki bola yang bernama filippo dan jugak bro jack.. erk, kalau aku nak tag momoy dan adwa sekali bole tak..?? pastu aku nak tag bro Abu skali.. Erk, rugi la kalau aku tak tag Ira.. dan puyie jugak... haiiyaaa... Ramainya aku nak tag.. Sori laa.. bukan nak mengada-ngada, tapi kalau bole aku nak tag semua orang.. ^.^

20 Drop Your Comment:

adwafarahin April 16, 2011 at 3:39 PM  

ok ayie aku baru abes byr hutang membe2 yg tag aku kan..ko pulak baru tambah hahahah

tq tag aku tanpa rse segan silu


nyway gamba stylo!
:P

Jack April 16, 2011 at 4:35 PM  

Thanks tag aku bro..hehe

sekamar rindu April 16, 2011 at 4:57 PM  

salam..

gud luck..

GiveAsh April 16, 2011 at 4:58 PM  

gud luck..GA simple..senang je nak join..nak tengok pic dulu..cari yg sempoi..keh keh!
btw thanks for the tagging..

Filippo April 16, 2011 at 5:11 PM  

perghhh sempoiii la gambar...
kompem menang punyoo ni...
thanks la tag aku, tp aku xtaw nk buat apa..maklum la aku baru jadi blogger seminggu..ahahha

saie PUYIE April 16, 2011 at 5:25 PM  

trima kasih sbb tag :):)
ape-ape pun gmbr mmg sempoi.. haha
moga mnang..
nk join tu tgoklah dulu ;p

Ayie April 16, 2011 at 6:42 PM  

adwa- kalau segan, nanti rugi wow.. HAHAHAHA..

Ayie April 16, 2011 at 6:43 PM  

jack- ur welkam bro.. dah tade keje, ni la jadiknye.. sesuai la dgn tagline aku.. bila aku bosan, aku mula merepek.. HAHAHAHA..

Ayie April 16, 2011 at 6:43 PM  

SR- hehehe.. thanx kak..

Ayie April 16, 2011 at 6:44 PM  

Abu- tahniah kerana menjadi mangsa tag aku.. MUAAHAHAHA..

Ayie April 16, 2011 at 6:44 PM  

Filippo- ce tgk spek aku.. tebal kan..?? MIAAAHAHAHA..

faiz April 16, 2011 at 6:45 PM  

nasib ko join...kalo x dah lama aku pelangkung ko..heheh..

Ayie April 16, 2011 at 6:45 PM  

puyie- orite.. saje je mengetag.. dah tade keje.. HAHAHA

Awie Omar April 16, 2011 at 10:33 PM  

Rajin gak ko ikut segmen. Sebab tu follower ko makin bertambah. terus maju bro!

.::: Princess MOMOY :::. April 17, 2011 at 12:26 PM  

picture best la ayie
haha....gambar dulu2 mmg lawak kan?
thx tag momoy

Ayie April 17, 2011 at 4:44 PM  

awie- join sebab buhsan.. dapat follower tuh, kira mcm bonus laa.. hahahaha

Ayie April 17, 2011 at 4:45 PM  

momoy- pic zaman kanak2.. tapi limited edition.. ayie jarang amik gambar.. pemalu sebenarnya.. hahahaha

Ujang9897 April 18, 2011 at 8:39 AM  

hahaha..

gambar lu sempoi..


gd luck bro, tq join..=)

Ayie April 18, 2011 at 7:48 PM  

orite bro.. hahaha

solo molo April 19, 2011 at 5:48 AM  

singgah dari blog abang ujang...
abang katanye...
hahaha...
good luck ya !~


http://solomolo.blogspot.com/2011/04/giveaway-ujang9897.html

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP