Thursday, April 14, 2011

Berita : : Injured sebab kura-kura

KUALA TERENGGANU - Gara-gara bergaduh siapa patut jaga seekor kura-kura, seorang anggota polis dan adiknya cedera dalam kejadian berhampiran sebuah pasar raya di Permaisuri, Setiu di sini kelmarin. Kejadian pada pukul 7.30 malam itu dikatakan berlaku apabila adik anggota polis berusia 22 tahun itu hendak menyerahkan seekor kura-kura kepada seorang gadis yang ditemui di hadapan pasar raya berkenaan. Sebaik sahaja kura-kura itu diserahkan kepada gadis terbabit, dua lelaki dipercayai rakan kepada adik anggota polis tersebut datang dan mengajak mangsa pergi ke belakang pasar raya tersebut. Kedua-dua lelaki itu kemudian bertindak menumbuk mangsa kerana tidak puas hati kura-kura itu diserahkan kepada gadis berkenaan.
Berita Selanjutnya: Kosmo

Erk.. Wat de fish..??  Pasal kura-kura pun nak gaduh..?? Mesti kura-kura tu comel bagai seekor hamster, tu pasal sangup bertumbuk.. HAHAHAHA.. =.=''

17 Drop Your Comment:

adwafarahin April 14, 2011 at 3:59 AM  

hek eleh kura2 pon nk gaduh!

Kakzakie April 14, 2011 at 8:33 AM  

Si adik konon nak jadi hero pada gadisnya. Yg abang pulak rasa bodoh kenapa mesti kasi gadis itu. Kalau adik dia yg bela mungkin tak jadi gini kot.

Pendik akal betul kedua-duanya...

cantekk April 14, 2011 at 8:37 AM  

krn den lah kura2 iteww...hihi
*tak tak... ;-D

Siti Aziz April 14, 2011 at 10:18 AM  

kure2 emas kot..hahahaha

sweet like what April 14, 2011 at 11:58 AM  

ha klakarnye..sbb kura2 jer..?kura2 tu ade tertelan duit kot..hahaha..

mykhalis April 14, 2011 at 12:10 PM  

serius? ke ko wat sndiri berita nie,,hehe

Filippo April 14, 2011 at 1:08 PM  

mungkin kura-kura tu pandai menyanyi kot...masing2 berebut nk bela....warghahahahaha

nas April 14, 2011 at 4:03 PM  

hehehe.. tu la pasal.. kura2 pun nak gado2 sampai gaduh.. len la kura2 tu kura2 yang berkepala 2... :P

Ayie April 14, 2011 at 4:15 PM  

adwa- kura kura tuh comel sungguh gamaknya.. hahahahaa

Ayie April 14, 2011 at 4:16 PM  

kakzie- kemana tumpah kuah kalau tak ke nasik.. hahahahahahaa

Ayie April 14, 2011 at 4:16 PM  

chantek- apakah..?? hahahaha...

Ayie April 14, 2011 at 4:17 PM  

siti- ye la tuh.. emas kan mahal sekarang nih.. berebut laa semua orang.. hahahaha

Ayie April 14, 2011 at 4:18 PM  

sweet- maybe jugak.. mana taw dia ada tertelan rm50.. mamat tuh nak bela sampai mati, nanti kura-kura tuh mati, dia belah la perut tuh.. hahahaha

Ayie April 14, 2011 at 4:19 PM  

khalis- betul la bro.. tgk link yang aku kasi tuh.. ingat aku tipu ke..?? hahahahahaa

Ayie April 14, 2011 at 4:19 PM  

filippo- pastu mesti dia nak bikin sarkas kan..?? pandai2 betul nak buat duit org sekarang nih.. hahahaha

Ayie April 14, 2011 at 4:20 PM  

nas- takpun kura-kura tuh sangat unik, mcm ada 14 kaki atau kura-kura tuh jenis khunsa.. tu pasal mereka sanggup gaduh.. hahahaha

chai April 20, 2011 at 6:14 AM  

kak zaki ni pintar sangat ke ckp org bodoh??
x bek ckp bdoh nti d perbodohkan...
mne la tau ade cite d sbalik 2 smue...

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP