Wednesday, April 13, 2011

Sembang : : Serius aku cakap nih..

Serius aku cakap nih.. Dalam akaun nuffnang aku dah ada RM4.25.. Wow.. Peningkatan yang agak best.. HAHAAHA.. Agak-agak anda la kan, bila aku bole cashout duit tuh..?? Ada tak dalam 4 tahun lagi..?? atau maybe 5 tahun 7 bulan dari sekarang..??Serius aku cakap, aku teringin sangat nak cashout duit.. Nanti bole la aku kongsi pengalam ngan anda..

Aku tgk, setiap kali aku bukak blog orang, mesti ada iklan kat kiri, kanan, atas bawah.. Tapi sSerius aku cakap, iklan tuh buat blog nampak meriah.. Anda jangan risau.. Serius aku cakap, tiap-tiap kali aku nampak ada iklan menari2 kat blog anda, kompom aku tekan.. Pasal aku taw anda akan dapat RM0.25 untuk setiap kali tekan.. Kiranya 0.25 sen tuh agak berbaloi la untuk anda setelah berusaha keras menaip keyboard dan memecahkan kepala memikirkan entry best utk follower anda.. Serius aku cakap, aku kasi dable thumb up utk blogger sekalian..

Serius aku cakap, makin hari, aku makin addict ngan blog nih.. Nak buat mcm mana, ada beribu blog, macam2 jenis.. Dari yang kaki copy paste sampai la yang jenis suka bikin entry power-power.. Tambah pulak ada banyak aktiviti mcm aktiviti menyepam, mengomen, mengevote, menjoin segmen dan sebagainya.. Serius aku cakap aku suka blog.. Rupa-rupanya blog lagi best dari FB.. Kalau kat FB, banyak yang private, tapi kat blog nih haa, semua boleh jadi kawan.. Serius aku cakap, itu perkembangan yang bagus utk sosial.. 
Wah.. Banyaknye perkataan serius aku cakap.. Cukup la aku merepek.. So, Serius aku cakap, Jangan biarkan hidup anda diselubungi MISTERi.. Err.. Sebelum serius aku cakap aku nak berhenti dari merepek nih, aku cuma nak anda taw, beruang koala tidur 22 jam sehari.. Yang nih memang serius aku cakap.. Hahaha..

p/s: Serius aku cakap, aku sedang merapu, sila jangan layan.. Entry ini tak memerlukan sebarang gambar kerana serius aku cakap.. Jadi, jangan ditanya kenapa tak ada gambar.. hahahaha

19 Drop Your Comment:

Aisya J April 13, 2011 at 10:10 AM  

HAHAHA serious saya cakap, awak nampak sangat bosan :p

Jack April 13, 2011 at 10:24 AM  

serius saya juga bercakap...Earning nuffnang aku baru rm0.40..hahaha

adwafarahin April 13, 2011 at 10:58 AM  

serious aku ckp.ko pon da masuk air aku tgk hahaha

Miecyber April 13, 2011 at 12:53 PM  

Serius saya cakap kalau kita klik iklan MILKADEAL tu satu sen pun kita tak dapat.

Sebab iklan tu bila ada urus niaga barulah kita dapat sen..Uwaa.....


Tenaga Turbin Angin di Uruguay

mykhalis April 13, 2011 at 2:48 PM  

serius khalis cakap..ko jgn ghairah cpt sangat..nnt lemah kemudian..wat slow2.. follower dah mencanak aku tengok..gud luck..hepi blogging,, iklan kat blog aku klik tak?heh

Filippo April 13, 2011 at 2:55 PM  

seriuss aku cakap lu punye entry kali mmg seriussszzz...wakakkaa

.::: Princess MOMOY :::. April 13, 2011 at 3:09 PM  

serius momoy cakap... bro u dah nampak giler blogging sekarang
hihi...

Ayie April 13, 2011 at 7:41 PM  

aisyah- uhh.. serius betul tuh.. hahahaha

Ayie April 13, 2011 at 7:42 PM  

jack- ko rilek je jack.. serius aku cakap, ko picit nuffnang aku, pastu report kat kotak jerit.. selambe lepas tuh aku picit nuffnang ko 400 kali.. okeh tak..?? hahahaha

Ayie April 13, 2011 at 7:43 PM  

adwa- serius aku cakap, susah nak pastikan tuh.. tapi kalau air zam-zam, tape kot.. hahahah

Ayie April 13, 2011 at 7:43 PM  

miecyber- serius saya cakap, kalau iklan milkdeal tuh, kompom saya tak tekan.. kalau iklan yang menari2, warna-warni tuh, serius saya tekan.. HAAHAA

Ayie April 13, 2011 at 7:44 PM  

khalis- uhh.. belum lagi.. serius jap lagi poie picit jap.. hahahaha

Ayie April 13, 2011 at 7:44 PM  

filippo- wah.. serius aku tgk komen ko memang serius.. HAHAHAH..

Ayie April 13, 2011 at 7:45 PM  

momoy- dah ketagih nih.. serius oowh.. hahahahaha

Ustaz Love April 13, 2011 at 9:54 PM  

Salam..

seriusnya.. takut plak rasa jantung ini..

Ustaz Love prefer 701 sbb satu klik dpt RM0.30.. hehe :D

Ayie April 13, 2011 at 10:18 PM  

erk.. 701 tuh hapa plak..?? ahahah

Ustaz Love April 14, 2011 at 12:18 AM  

syarikat pesaing nuffnang.. tapi kita bleh track klik kat dashboard setiap masa.. tak mcm nuffnang, takde track record click (CTR).. tau2 dia bg amaun je..

lagipun iklan 701Panduan ni lagi mahal.. 1 klik 0.30.. pastu dia tak kisah nak letak iklan sape2 pun :D

Ayie April 14, 2011 at 1:18 AM  

ustaz pakai 701 la yep..?? wah, untung.. nanti nak cuba.. first mission, dapatkan duit daripada nuffnang dulu.. hahaha

Ustaz Love April 14, 2011 at 2:59 AM  

hehe.. mission tu mungkin akan amik masa 3 bulan sebelum boleh menjayakannya.. apa pun, good luck ;)

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP