Wednesday, April 13, 2011

Sembang : : Hacker And Cracker

Aku hanya berjaya bukak blog selepas 2 hari online pakai henpon.. Sebab hapa..?? Biasa laa.. Encik berukben bikin hal lagi.. Mogok lapar.. Tak kesah la tuh.. Nih haa, aku nak kongsi sikit.. Aku ada jumpa satu web tutorial yang sangat berguna terutama untuk newbie yang memang hancus dalam keje-keje hacking nih (mcm aku).. Apa yang best tuh, web nih dalam bahasa melayu, maka anda tak lagi ada alasan untuk bagi alasan anda tak paham apa yang dia tulis.. Pemilik dia, aku tak sure, maybe bro hac atau maybe mereka ada dual writer atau gruping..Tak kesah la tuh.. Kepada sesape yang berminat, meh usha entry beliau..  Hahaha.. 

Tak payah cite panjang2, meh klik My Hacker Are Here

4 Drop Your Comment:

Filippo April 13, 2011 at 12:49 AM  

perghhh nk jadi hackerr plak...
boleh tarik ribu2 follower la pasni..ahahha

Ayie April 13, 2011 at 12:58 AM  

duh.. aku mane mampu nak jadi hacker.. hahahaha..

adwafarahin April 13, 2011 at 1:18 AM  

feeewitt!! ayie jd hacker pas nie
haha

Ayie April 13, 2011 at 1:38 AM  

uhh tidak.. aku nk tulis skrip pun hancus.. inikan plak nk bergelar hacker.. hahaha

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP