Thursday, April 28, 2011

Sembang : : Pertunjukan percuma hari ahad nih..!!

Meh tgk pertunjukan stunt ala-ala mat rempit kat Stadium Merdeka hari ahad nih.. Pertunjukan apa..?? Pertunjukan TATU PDRM bersempena Sambutan Hari Polis Ke-204.. Detail adalah seperti berikut..

Tarikh: 29 - 30 April 2011
Masa: 8.00 Malam
Tempat: Stadium Merdeka, Kuala Lumpur ( Masuk adalah percuma ) 
Perasmian akan diadakan pada 29 April 2011 oleh YB Menteri Dalam Negeri. Persembahan
pada 29 April 2011 ini adalah untuk warga PDRM bersama tetamu jemputan. Persembahan
pada 30 April 2011 terbuka untuk orang awam.
Err, sila jangan silap paham.. Stunt tersebut bukan dilakukan oleh mat rempit, tapi dilakukan oleh anggota PDRM pelbagai jawatan.. Orite..?? Meh le.. Percuma je kot.. Semua orang dijemput hadir, terutama ahli-ahli RakanCop..Ada satu lagi kemungkinan yang best.. Maybe ada polis wanita akan buat stunt jugak.. Adakah benar..? Marilah kita saksikan.. hahaha.. Tak caya, kelik sini..

Aku nak kongsi gambau stunt yang pernah mereka buat pada pertunjukan yang lepas.. Meh tgk sini..
Nak tgk selebihnya, sila kelik sini.

Kredit: RakanCop
Kredit: Facebook PDRM
Kredit: Anjung Sazuwi
Kredit: Bernama

20 Drop Your Comment:

Miss Shikio April 28, 2011 at 8:06 PM  

wooowww

macam sempoi ja

sapa sudi bawak Miss Shikio p situ?

hahhahah~

Filippo April 28, 2011 at 8:09 PM  

aiseyyy...
konsert wings pon 29 mei nih..ahahah

Ayie April 28, 2011 at 8:25 PM  

shikio- uhh.. mintak le abang teksi bawakkan.. bayar je, setel .. hahaha

Ayie April 28, 2011 at 8:25 PM  

pippo- aishh.. tu la pasal.. mcm mana aa..?? hahahahaa..

*29 utk vip je.. ko takley datang.. MUAAHAHAHA

faiz April 28, 2011 at 8:43 PM  

pdrm bley join mat rempit pasni....jadi undercover..huhu

Belalang Hijau April 28, 2011 at 8:53 PM  

wah!!! lebih hebat dari mat rempit!!!

^_^

adwafarahin April 28, 2011 at 9:06 PM  

best jugak tgk stunt2 nieh

nk pegi, tp apakan daya
terpaksa lepak kolej jela nk uruskan mcm2 hal

org lain berjimba-jimba,aku jugak terkontang-kanting kat UKM lg..huhu sadis sungguh :(

Ayie April 28, 2011 at 10:16 PM  

faiz- hahaha.. Memang tensen la mat rempit lepas ni.. >o<

chii April 28, 2011 at 10:16 PM  

mcm menarik..tp x de geng arr

Ayie April 28, 2011 at 10:16 PM  

belalang- taw tape.. Matrempit kalah.. Hahaha

Ayie April 28, 2011 at 10:17 PM  

adwa- nasib le kome yee.. Hahaha, jangan mara aaa

Ayie April 28, 2011 at 10:18 PM  

chii- tgk kat youtube je pun bole.. Hahaha

GiveAsh April 29, 2011 at 12:40 AM  

nak menghadirkan diri..tap tak tahu la sempat ke tak..
nak jugak blajar aksi2 sempit ni..

fadhdeela April 29, 2011 at 12:47 AM  

mcm best jer tp esok dah gerak g penang!!! waaaa :(

Meh sini: Jangan Ganggu Hidup aku!!

Ayie April 29, 2011 at 1:17 AM  

Abu- meh kite belaja aksi sempit nih.. Nanti bole buat sarkas.. hahaha

Ayie April 29, 2011 at 1:18 AM  

Fadheela- hahahaa.. takpe.. jangan tensi tensi.. ^^

lady dayana. April 29, 2011 at 5:05 AM  

tgk kat paper jelah. tak leh pegi. huhuh

Kunang-Kunang April 29, 2011 at 9:59 AM  

Masa anak2 masih kecik dulu, ada jugak dua, tiga kali bawak anak-anak ke Stadium merdeka tengok 'pertunjukan polis ni'.

Ayie April 29, 2011 at 10:26 AM  

dayana- youtube kan ada.. hahahaha

Ayie April 29, 2011 at 10:28 AM  

kunang-kunang: saya pun mcm tu jugak.. masa kecik selalu la datang tgk perbarisan, pertunjukan.. sekarang nih dah jarang.. hahaha

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP