Saturday, April 9, 2011

Sembang : : Akhirnya.. Oyeah..!!

Dah 4 bulan berblog, aku tercari-cari gak la mcm mana nak kasi hyperlink entry kita time mengomen entry orang.. Contohnye mcm gambar kat sebelah  kanan nih.. 

Lalu tadi aku bukak blog, aku ternampak satu entry dari brader Jack berkenaan tutorial drop komen bersama hyperlink time mengomen.. Pabila aku try, seyes, menjadi weh.. HAHAA.. Lepas nih, kompom setiap komen yang aku drop akan siap dengan hyperlink laa..Kepada pemilik entry yang aku komen bersama hyperlink entry aku, sila jangan mara aa.... nanti kene jual..

First komen yang aku drop bersama hyperlink ialah seperti gambar disebelah kiri nih.. Mangsa pertama ialah brader jack sendiri.. Bro, lu jgn mara aa pasal entry lu jadi mangsa..  aku try an error je.. ^.^

p/s: Kini aku dah boleh berlagak.. Miaahahhaa.. Thanx bro.. i lap u la jack.. Err.. Sila jgn salah sangka..



14 Drop Your Comment:

adwafarahin April 9, 2011 at 5:04 PM  

bahagia ko yer ayie

Ayie April 9, 2011 at 5:27 PM  

hahahahaha... ada bibit kejelesan kah disitu..?? haha

adwafarahin April 9, 2011 at 5:31 PM  

cett xde mase aku nk jeles
bluerrkk :P

Ayie April 9, 2011 at 5:37 PM  

hahahahaha.. tape.. aku paham...

Jack April 9, 2011 at 5:48 PM  

Marah dah aku ni...hahahha..xda la,..sama sama bro...tolong menolong sesama blogger..lgipun..aku pun baru tahu..haha

Try link:
cinta itu indah ataupun buta?

Anonymous April 9, 2011 at 6:35 PM  

Hehe.. Dulu penah buat menjadi tapi skang da lupe. Mekasih bagi link.

faiz April 9, 2011 at 7:21 PM  

owhh..patutla tibo2 ade plak kat komen tadi..

Ayie April 9, 2011 at 7:26 PM  

jack- hahahaha.. nasib baik tak marah.. kalau tak, dah kene jual.. hahahah

Ayie April 9, 2011 at 7:27 PM  

anitafasha- haaa.. meh terjah blog jack.. hahaha

Ayie April 9, 2011 at 7:27 PM  

faiz- hahaha.. jgn mara aa bro.. nanti kene jual.. hahah

.::: Princess MOMOY :::. April 10, 2011 at 8:52 AM  

hihi...dah pandai.
bro ayie u boleh buat lebih dari 1 link
Japan Made Cafe a.k.a Cosplay Restaurant"
Dia kata saya cantik TAPI saya..."

Ayie April 10, 2011 at 6:10 PM  

haaa.. dah taw.. malah boleh buat ayat.. cuma kene pandai adjust coding tuh.. hehehe..

Meh la terjah entry aku:
Bila Mat Indon Naik Bosan
Hoit Bank Islam
Komen Saya Terhadap Pengkomen

.::: Princess MOMOY :::. April 10, 2011 at 10:06 PM  

yep...simple je kan?
=)
cuma momoy kadang guna link sama jer. kes malas . hihi

Ayie April 10, 2011 at 10:40 PM  

buat siap2, pastu g entry org, terus paste je.. hahaha.. senang..

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP