Friday, April 8, 2011

Sembang : : WARGHHH.. Aku dapat surprise..!! Part 2~

Warghh.. aku dapat surprise lagi.. Kali nih Momoy plak kasi.. Muaahahaha.. Apakah hidup aku penuh dengan surprise..?? Oyeah.. I like.. hahaha.. 


Actually aku nak post entry nih semalam bersempena entry daripada momoy yang muncul semalam.. Tapi disebabkan Broadband Celcom buat mogok lapar selama sehari. habis terbantut niat murni.. Hehehe.. BTW, thanx momoy dan tak lupa jugak semua follower yang sudi menyepam dan menyemak di sini.. Penyepaman dan penyemakan anda sangat aku hargai.. Pis..!! ahahaha.. 

A very big thanx to all of you..!! ^.^

10 Drop Your Comment:

aNiss :):) April 8, 2011 at 7:36 PM  

wahh.. surprise aje dia nie :) hahaha :)

adwafarahin April 8, 2011 at 7:36 PM  

waahhh bravo la ayie
heheh teruskan menyepam yah!

hahah

Ayie April 8, 2011 at 7:54 PM  

anis- waahaha.. minggu nih penuh surprise.. hahahaha

Ayie April 8, 2011 at 7:54 PM  

adwa- yeah.. aku akan terus menyepam tanpa had.. hahahah

lady dayana. April 8, 2011 at 8:20 PM  

nk surprise gakkk. hahah :P

Ayie April 8, 2011 at 8:36 PM  

tapi surprise adalah limited edition.. mcm mana..?? hahahaha... thanx singgah..

.::: Princess MOMOY :::. April 10, 2011 at 8:57 AM  

=)
much thx bro ayie.
boleh je nak spam kat blog ayie.
blog ayie best
cuma masa je terbatas
blog momoy pun dah tak berapa nak terjaga
hihi...
Japan Made Cafe a.k.a Cosplay Restaurant"
Dia kata saya cantik TAPI saya..."

Ayie April 10, 2011 at 6:09 PM  

momoy- lama tak update..?? bizi yep..?? hehehe..

.::: Princess MOMOY :::. April 11, 2011 at 1:13 PM  

yer...dulu satu hari paling kurang 2 entry
sekarang seminggu pun 1 entry jer. huhu
Japan Made Cafe a.k.a Cosplay Restaurant"
Dia kata saya cantik TAPI saya..."

Ayie April 11, 2011 at 3:44 PM  

takpe.. kita pelan2 kayuh.. hahaahha

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP