Tuesday, April 5, 2011

Berita : : Jerigi Besi Kene Kebas

Semua orang taw jerigi dipasang untuk menambahkan percentage keselamatan premis.. Tapi lain halnya yang jadi kat Bukit Beruntung.. Pencuri tak berminat nak masuk premis perniagaan, tapi lebih berminat nak merembat jerigi besi kat premis perniagaan tuh.. Haik..?? Alat keselamatan pun nak dirembatnya..?? Dasar pencuri.. Memang mintak penyepak laa.. Hahaha.. Untuk berita lanjut, sila klik sini..

Agak agak anda la kan.. Pencuri tuh berminat tak dengan grill gate mcm dalam gambar disebelah..?? Uhh.. Masalah besar tuh.. hahaha

4 Drop Your Comment:

adwafarahin April 5, 2011 at 5:05 PM  

haihh pelik2 la manusia skrg nie

Ayie April 5, 2011 at 6:16 PM  

Adwa- tu laa.. aku tergelak baca laporan harian metro tuh.. Aku ingat pencuri suka masuk premis.. rupanya ada jugak yang suka rembat grill premis.. kesian.. hahaha

*no wonder laa.. untuk satu grill yang elok, harga boleh mencecah ribuan kalau dijual.. Kalau jual kat kilang buat gate, biasanya mereka akan amik dan ''buat'' balik dan kemudian dijual semula pada harga tinggi.. hahaha

faiz April 5, 2011 at 9:09 PM  

selalunye mat pet je curi benda camtu..dieorg xkisah lagi..sume benda dieorg nak sebat..

Ayie April 5, 2011 at 10:48 PM  

mat pet nih maju.. dia datang angkut pakai lori.. hahaha

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP