Wednesday, April 13, 2011

Sembang : : Sang Ayam Vs Sang Serigala

Actually aku nak republish entry nih pasal entry nih adalah entry pertama yang aku tulis.. Aku percaya, korg mesti tak pernah baca kan entry aku yang satu nih.. Moh sini kite baca sama-sama.. hahaha


Pada suatu hari, seekor ayam sedang berehat dibawah keta Myvi.. lalu datang seekor anak serigala yang comel mengajak sang ayam beradu kekuatan.. sang ayam yang panas baran tu pn menyahutnya tanpa berbelah bagi disebabkan beliau tgk anak serigala tu kecikkkkkkkkk je..  dgn bangganya sang ayam pn terus berkata..



Ayam: 
kalau aku menang, apa yang aku akan dapat..?? aku dapat sebijik kete Gen2 ke..??

Anak Serigala: 
kalau ko menang wahai org tua, amik la pedang sakti nih..!! (wah, tetibe je anak serigala ada pedang..)

Ayam: 
Aik.. apasal pedang..?? kenapa bukan sub-machine gun..?? atau bazooka..?? atau mother of all bomb..?? baru la aku bole jadi diktator.. setakat pedang apelah sgt.. tgk nih..!! aku ada tombak emas cap habab jewel..!! tombak nih lagi hebat daripada 1000 pedang terhebat didunia.. *lalu dikeluarkan tombak emas daripada mulutnya.. 
(cerita nih semakin merepek, jika anda ada sawan ayam, sila berhenti membaca atau anda akan muntah darah.. -admin)

Anak serigala: 
Senjata semata, tiada menjamin kemenangan..!! yang lebih penting tawaduk dan tawakal..!! lalu aku nekad.. jika kalah, matilah aku akhirnya

Ayam: 
Ahhh.. persetankan samua kata-katamu itu.. jika kau berani marilah bergelut.. tetapi awas,  jika engkau mengalah, maka mati ter'kobabom'lah engkau..

Anak serigala: 
Kerana enggan mati ter'kobabom'lah  aku akan berusaha sedaya upaya.. jangan dibuang masa lagi.. ayuh, kita bertempur.. eyaaaaaaaaaahhh.. tetibe anak serigala tuh bertukar menjadi serigala berekor 12 (dah mcm naruto la plak bunyinya)

Ayam:
Auwww, main kasar yee..?? (sori, ter'pondan la plak rupanya ayam nih).. nanti ko.. aku pun nak bertukar.. maka diambilnya kad otromen daripada kocek kanan beliau, lalu beliau menjerit, BERTUKAR...!!
lalu ayam bertukar menjadi seekor godzilla.. (wow, ganas..dan comel)

*dipendekkan cerita, lalu mereka pun bertempur..

Apakah yang terjadi pada ayam dan serigala tuh..?? Nak taw pengakhiran dia.. Muaahahaha..
Untuk kisah selanjutnya:  

10 Drop Your Comment:

Awie Omar April 13, 2011 at 2:10 AM  

ni bukan takat sawan ayam dapat ni, sawan kutu pun boleh kena kalau baca hahaha best best best nak lagi nak lagi!

Ayie April 13, 2011 at 2:17 AM  

erk.. hahahaha..

adwafarahin April 13, 2011 at 2:51 AM  

ko nie konpem byk tgk katun kan..hahaha

lady dayana. April 13, 2011 at 2:56 AM  

hahahaha. kelakar..nak baca selanjut nya. XD

Ayie April 13, 2011 at 3:05 AM  

adwa- aku layan mikey mouse.. MUAAHAHAHA..

Ayie April 13, 2011 at 3:06 AM  

dayana- sila la baca ending dia.. hahaha

GiveAsh April 13, 2011 at 4:50 AM  

hahaha gorila terpondan ka jugk tu..hahaha..

Ayie April 13, 2011 at 4:55 AM  

takpaa.. tak sengaja kan..?? hahahaha

faiz April 13, 2011 at 7:03 AM  

tinggi btol imaginasi ko..bley plak terpondan kat situ..heheh

Miecyber April 13, 2011 at 8:37 AM  

Aduss mana aci "To be continue" pulakk..
Saspen betul...

Tenaga Turbin Angin di Uruguay

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP