Wednesday, April 13, 2011

[ Bloglists] Jom Masuk Bloglist Prince Untuk Bulan Mei Nanti

Err.. Untuk kali kedua aku join segmen.. Kali nih aku nk join anjuran .:: diARi sEoRAnG rEMaJA :: Erk, Apekes..?? Asyik join bloglist jep.. Dah tade keje ke..?? Aku kompom anda mesti tanya soalan nih.. Tape, aku tak kesah.. Kenapa aku nk join bloglist..Berikut alasan aku..

1. aku nak kumpul follower banyak-banyak.. Kenapa nk follower banyak2..? Sebab aku nak semua orang baca entry aku.. Aku bukan nak terkenal, tapi aku mengharapkan ada orang sudi baca luahan perasaan, repekan malah rapuan aku.. Kalau takde follower, serupa syiok sendiri je aku tulis entry..Kan..??


2. Aku nak cari member banyak2.. Kenapa..?? Bila member banyak, banyak perkara anda boleh tahu disebabkan member anda tuh berbeza latar belakangnya.. Jadi, lagi banyak member, lagi luas pengetahuan anda..Bak kata orang, jauh perjalanan, luas pemandangan..


3. Aku suka berbual.. Kalau takde follower, aku nak berbual ngan sape..?? Dinding..?? ish..

Nih antara sebab kenapa aku nk join bloglist.. AKu join bloglist Chomot, tak sampai 1 hari, follower naik 71 orang daripada 66.. Walaupun 5 orang tuh kelihatan kecik, tapi cukup buat hati berbunga-bunga.. hehehe.. Kepada follower semua.. I lap u very much.. hahaahhahahaaha

6 Drop Your Comment:

Miecyber April 13, 2011 at 9:51 PM  

Semuga Bro semakin semangat berbloggingg...

Tenaga Turbin Angin di Uruguay

Ayie April 13, 2011 at 10:18 PM  

yeah.. semangant nih.. hahaaa

Filippo April 13, 2011 at 11:03 PM  

Semoga berjaya

jgn marah bro..aku pon nk tumpang testing..muahahahhah

Prince April 13, 2011 at 11:07 PM  

thnx tau sebb sudi join ye..:)

Ayie April 13, 2011 at 11:58 PM  

filippo- warghh.. marah nih.. marah nih.. roar... HAHAHA

Ayie April 13, 2011 at 11:58 PM  

prince- ur welkam.. hehehe..

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP