Sunday, April 17, 2011

Barita : : Kemon punya negro..!!

JOHOR BAHRU: Bukan sekadar memikat dan melarikan isteri seorang pemandu lori yang hamil tiga bulan, seorang pelajar ‘Awang Hitam’ didakwa berlagak sebagai suami wanita berkenaan sejak setahun lalu dan tinggal sebumbung meski pun mereka berdua tiada sebarang ikatan sah. Lebih membimbangkan, penuntut Afrika di kolej swasta di Selangor dipercayai bukan Muslim dan sekiranya mereka bersekedudukan ia dikhuatiri menyimpang akidah wanita dan bayi yang dijangka lahir Disember lalu. Tidak cukup dengan kejayaan melarikan wanita itu, Awang Hitam berkenaan dengan berani menghantar SMS kepada suami wanita itu mengugut mahu mengambil tindakan sekiranya masih mengganggu keluarganya. Selain itu, Awang Hitam terbabit mendakwa suami wanita itu pernah merogol dan memukul wanita berkenaan, sebelum mengakui wanita itu kini isterinya.
Berita Selanjutnya: Metro

Teman baru baca first line, terus berbulu satu badan.. Pehal lak teman berbulu..?? Mana tak berbulu, kemon punya negro.. Bini orang pun nak disapunya..?? Melampau.. Memang patut kene lesing'gun..

Yang si laki pun satu hal gak.. Salah awak jugak.. Yang awak tak halang awal2 pehal..?? Bini main sms sampai tengah malam, tak datang ke syak wasangka tuh..?? Siapa la yang nak main sms sampai tengah malam kalau bukan ngan ''skandal''..?? Erk..Kawan..?? Jangan jadi kurang cerdik.. Ce tanya diri awak.. Ada tak kawan se'kaki bawak lori awak tuh, nak ajak awak main sms sampai tgh malam..?? Ce cite ce cite..  Haduiii..teman lak jadi tensen nih hoo...

Yang si bini tuh.. Apa la yang ada pada negro tuh..?? Teman pun tak paham laa.. Kalau ikut lari ngan Mat Saleh'keh ke, Mat Japang ke.. Bole le terima.. Kachak lagi.. Nih..Negro..?? Aiiyaakk... Ini adalah penghinaan kepada lelaki melayu sekaliannya.. Haish.. Kalau awak tuh anak dara ke, janda ke, tak la teman kisah sgt.. Mungkin boleh la dilabel sebagai jodoh.. Nih idok..  awak dah ada laki..Uhh SUAMI weh..!! Teman nak kasi taw, kalau awak semayang tonggang tonggek 40 kali satu hari pun.. Sekali je awak derhaka dan laki awak tak maafkan awak, sampai udah le awak melepak dalam neraka tuh..  Kalaupun laki awok tuh jahat bebeno.. Awak pegi le mengadu kat Tok Kadi.. Yang awak g mengadu kat negro tuh pekeheh..?? Haduii.. Masalah bebeno le anda nih....

p/s: Kepada reader sekalian, terutama perempuan (lelaki pun patut amik perhatian yop..), suka untuk aku ingatkan bahawa anda patut berhati-hati memilih pasangan.. Bukan aku nk kata pasangan luar negara tak bagus malah bukan aku nak cakap semua pasangan dalam negara adalah baik.. Tapi pikior le sehabih habihnya yee.. Jangan nanti datang sok luse, menangih  serupe orang gile..  Jangan nanti datang sok lusa mintak tolong Kerajaan Malaysia kasi duit tambang nak balik... Jangan nanti sok lusa sibuk berebut anak nak dijagenye.. Err, ce tanya encik google, berapa ramei wanita Malaysia terutamanya Melayu meringkuk dalam penjara di luar negara sebab jadi keldai dadah..?? Ce tanya jugak kat encik google, macam mana mereka boleh jadi keldai dadah..?? Yeah.. Aku yakin, encik google kompom jawap, ''kerna cinta''.. Uhh noo..

Admin- Ini la entry paling kontroversi pernah aku buat.. Weewit.. HAHAHA *awek-awek sekalian, jangan maraaa aaa.. Nanti kene sterika muke tuh...pasal berkedut banyak bebeno.... hehehehe

15 Drop Your Comment:

faiz April 17, 2011 at 8:22 AM  

tula psl..takut btol dpt pasangan macam tu..sebelum kawin punyela baik..lps kawin cari laki lain..

Miecyber April 17, 2011 at 10:52 AM  

Perempuan tu tak pikir masa depan dah rasanyer,dia pikir untuk nafsu dia jer dah...

6 Bom Tangan di temui di Brickfields

Ayie April 17, 2011 at 4:46 PM  

faiz- haiz.. susah la sekarang nih bro.. kene hati-hati.. takut kene pijak.. lagi2 mat hitam nih.. kalau betul2 nak bercinta tape jugak.. risau dia gunakan perempuan jadi keldai dadah.. sape susah..?? tepuk dada tanya selera..

Ayie April 17, 2011 at 4:47 PM  

miecyber- ikut nafsu, lesu.. ikut rasa, binasa.. ikut hati, mati.. ikut akal..?? hah, itu yang terbaik..

Azroy Kassim April 17, 2011 at 5:09 PM  

kurang didikan..

Filippo April 17, 2011 at 7:25 PM  

sah2 mat negro ni pandai mengayat...muke mcm sagna pon xpe..janji mulut manis..ahahhaha

Ayie April 17, 2011 at 9:28 PM  

Azroy- nafsu overload..

Ayie April 17, 2011 at 9:28 PM  

filippo- uihh.. sagna..?? Sagna tuh kire nsem lagi.. lain kalu, sebut la alex song.. rambut dia.. perghh.. mengancam.. hahaha

adwafarahin April 17, 2011 at 11:29 PM  

negro tu lg hensem dr laki die kot

hahahahaha

Ayie April 18, 2011 at 6:41 AM  

Uhh.. negro ialah hensem..?? apakah..?? uhh tidak.. ini satu penganiayaan..!! aku nk bukak kes kat mahkamah.. hahaha

Ustaz Love April 18, 2011 at 12:10 PM  

Negro tu penyayang lebih kot? :D

Zai Hamzah April 20, 2011 at 10:02 AM  

LIKE wall awok..tp x like kat si pak itam tuh..ayaaaaa..dengar cite pak itam tu lebih romantik..manyak duit woooooo...lgpn pak itam itu kuat tenaga zahir & batin..eh..xnk serabut minda..terjejas kesihatan minda time xm ni..hohho~

Ayie April 20, 2011 at 1:10 PM  

Ustaz love- memang penyayang le tuh, sampai bini orang pun dirembatnye.. HAHAHAHAHA.. *kejam benar.. ^^

Ayie April 20, 2011 at 1:12 PM  

ZAi- Erk, maka benarlah awang import ini sangat menggoda wanita melayu..?? Kalau mcm tuh, oden nak kalerkan seluruh badan dengan kaler itam dan rambut ikal mayang nih akan dikuntal kentelkan menyerupai awang import.. hahaha

Zai anaknye Hamzah April 22, 2011 at 1:43 PM  

ayie oii..ceh..ade ati yep nk jadik pak itam tuh..daripada awok nk jadik mcm dia..baik awak jadik melayu sejati..apa???awok tuh x hebat ke sampai nk tuko jadik mcm dia???
~pedas x??keh3~

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP