Monday, April 18, 2011

Sembang : : Kepala saya pusing-pusing~

Hohoi rakan2.. Apa khabar anda disana..?? Harap sehat2 hendaknye.. Sungguh indah pagi ini.. Kan..?? (*padahal subuh pun belum masuk lagi).. Anda taw tak hari nih hari apa..?? Haaa.. Hari nih hari isnin.. Saya yakin anda perlu pergi ke kerja demi mencari sesuap berger.. Ibarat pepatah orang tua, kais pagi, makan chiken chop.. Kais petang makan penampo.. Tak gitu rakan-rakan..?? 

Saya taw anda taknak taw pasal kesihatan aku.. Walaupun begitu, saya tetap nak bagitaw, saya sehat disini.. Tapi biasa laaa, kerja banyak.. Tensi gua.. Nasib baik ada blog.. Boleh le saya meluahkan perasaan disini.. Betapa tensinya saya ngan encik bos, sampai rasa mcm nak naik kapal terbang poie melancong ke sdney tanpa cuti.. Tapi apakan daya, duit takdak.. Warghh.. Tengah bulan selalu sengkek.. Uhh.. Apakah anda juga seperti saya..?? Jika yaa, boleh lah kita ber'geng.. Geng sengkek tengah bulan.. Nice kan..??

Cuba teka, apa motip entry nih..?? Sebenarnya entry nih tade motip pon.. Saya saje je merepek sebab saya tak suka tgk blog saya bersawang.. Maka saya tulis le apa yang ada dalam pele otak nih haa..Jangan tak caya, saya dah hilang idea power-power semua  taw.. Nih tak lain tak bukan akibat beban keje yang melampaui batas.. beban koje besa, tapi gaji kocik jo... bertambah le tensen saya nih haa... apakan daya, keinginan berblog hanya mampu diterjemahkan didalam Iphone 3GS.. Itu pun mengharapkan wireless dari Restoren Mamak kat depan tuh.. Kalau idak, haremm... hahaha.. Apa-apa pun, Selamat berkerja kepada semua, dan jugak selamat berstady week kepada member kat UiTM, dan tak lupa selamat berperang dgn xm kepada member UKM dan UIAM dan UM dan USM.... ^^

Admin- Kepada semua reader, aku mintak maap yep.. Inilah entry paling teruk pernah aku buat.. Sejak dua tiga hari nih, idea kontorversi tuh seakan menjauhi aku.. Uhh tidak... Nih semua encik Naz punya pasal.. Bagi aku keje banyak, tapi gaji ciput.. Kang aku benti kang.. Tgk nih, traffik aku dah turun.. Aku nak merajuk la mcm nih... =.=''

mood: uhh duit, dimanakah dikau duit..??

28 Drop Your Comment:

adwafarahin April 18, 2011 at 7:55 AM  

eh aku igt ko berjoget tgh2 bulan byk duit

mane lah tau kayo,bole den mintak kepsi,hahaha :)

Sharinginfoz April 18, 2011 at 7:55 AM  

sekali sekala jom kita merepek

Ayie April 18, 2011 at 7:59 AM  

adwa- hoho.. tinggal harapan le nk makan kepsi tengah2 bulan nih haa.. hahaha

Ayie April 18, 2011 at 7:59 AM  

sharinginfoz- moh le kite rame rame.. HAHAHA

jack April 18, 2011 at 8:16 AM  

Aku belum bekerja....hahahha....(saja nak beritahu)

Miecyber April 18, 2011 at 8:34 AM  

Bawak bertonang, marilah kito bersamo samo jumpo si Faiz tu untuk belajar membuat berger..Bolehlah kito nanti menamboh pendapatan kito...


Ikan Patin Temerloh

Azzy April 18, 2011 at 8:39 AM  

duit duit di mana ko duit...hehehe...

safurara April 18, 2011 at 8:55 AM  

alaaaa takpe.asal kan ada entry.

Anonymous April 18, 2011 at 9:05 AM  

ala bese la tu,,
entry kadang2.. hihi

*alamak mls nye nk update
nk bce blog org je

kindergartenlibrary April 18, 2011 at 11:00 AM  

jom merapu bersama ~

Anonymous April 18, 2011 at 12:16 PM  

Kena bersyukur tu, nasib baik ada kerja. Jangan marah2 pada bos

mykhalis April 18, 2011 at 12:22 PM  

wahahhah.. ko memang..jgn tengok sangat trafik tue... kualiti entry lagi utama.. trafik akan datang juga..k?

Filippo April 18, 2011 at 2:00 PM  

aiseyyy igt kenapa la kepala ko pusing-pusing...aahahha

(saya xde iphone nk update blog) muahahha

faiz April 18, 2011 at 2:41 PM  

tulis je pape...ado iPhone yo..bila nak upgrade iPhone 4..

Ayie April 18, 2011 at 7:40 PM  

miecyber- Benar jugak itu.. Uhh bro faiz.. meh ajar aku masak beger bole..? hahahaha

Ayie April 18, 2011 at 7:40 PM  

Jack- der, sumpah aku tanak tanya.. HAHAHAHAHAHA

Ayie April 18, 2011 at 7:41 PM  

Azzy- duit duit ada dalam bank.. tapi semua orang lain punya.. =.=''

Ayie April 18, 2011 at 7:41 PM  

rara- tapi trafik dah tak lebat mcm hari tuh.. Uhhhhh... Kuciwa..

Ayie April 18, 2011 at 7:42 PM  

cantek- tapi nanti blog bersawang.. kasihan beliau.. ^^

Ayie April 18, 2011 at 7:43 PM  

Nelly- Jummmmmmmmmmmmm....!!

Ayie April 18, 2011 at 7:44 PM  

kunang2- ehehe, teman sayang bebeno ngan bos tuh.. Beliau janji nak kasi bonus..

Ayie April 18, 2011 at 7:44 PM  

Khalis- Uhh..?? apakah..? apakah ini cobaan..?? hahaha

Ayie April 18, 2011 at 7:45 PM  

filippo- beli le sejibik.. murah je, cari china punya.. MIAHAHAHA

Ayie April 18, 2011 at 7:46 PM  

faiz- tak dapek lee.. HAHAHAA

Santan Berlada April 18, 2011 at 10:15 PM  

ni la norma org2 yg keje... hehe
naseb aku x keje lagi...
klo x kompom x terupdate blog ak... haha

blog-tips-kurus April 19, 2011 at 5:03 AM  

tahniah kerana gigih update! :-)

* aku selalu ade sindrom hibernate..

Ayie April 19, 2011 at 7:16 AM  

shamsuddin- err, nanti ko dah keje, taw la ko bro.. HAHAHAH

Ayie April 19, 2011 at 7:16 AM  

blog-tips-kurus- Uhh.. benci tgk blog bersawang.. ^^

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP