Saturday, May 28, 2011

Sembang : : Sesi mengutuk makhluk tuhan

Kalau dah suka..
Kentut yang bau bangkai tahap hao liao tuh pun dikatakan wangi.. Tapiii... Kalau dah benci, uiiii.. taruk la minyak wangi 14 botol sekali pun, tetap busuk.. Mentaliti manusia..  Takde sape boleh pertikai.. hahaha..Manusia.. Biasa laa..

Kalau dah suka..
Dia tak kasi hapa pun tak kesah.. Janji dah suka.. Yang lain boleh la ditolak ketepi..Tapii... Kalau dah tak suka pulak, kasi la hapa pun, 1001 macam hadiah.. Tetap dia komplen.. itu la, ini la.. Haiz.. Manusia.. Biasa laa..

Kalau dah suka..
Awek negro yang hitam legam tahap bontot kuali pun dikata manusia paling cun dalam dunia.. Kalah Sharifah Amani yang comel lote tuh.. Nak buat macam mana.. Dah suka punya pasal.. Cuba kalau tak suka, ''Uiiii.. Itulah dia orang paling huduh dalam dunia..'' Maybe tu la ayat yang keluar daripada mereka.. Kan..?? hahaha.. Manusia.. Biasa laa..

Kalau dah suka..
Taruk la segala macam garam hempedu, sanggup ditelannya.. Tapi..Gula yang kompom manis nak mampus tuh, ditolak bulat bulat sebab dah benci punya pasal.. Hebat..!! Bukan senang nak telan garam hempedu.. Kira manusia bertuah je la yang berkemampuan sebegitu..

Kalau dah suka..
Kalau dah suka, orang kata A.. dia pun kata A.. Orang kata B.. Dia pun nak kata B jugak.. Cuba orang dibencinya.. Orang tu kata A, dia dah sampai Z dah.. Hebat kan..?? hahaha..

Kalau dah suka..
Kasi la sebundle fakta, semuanya dikatakan auta.. Tapi kalau orang yang dia suka tuh kasi doblas bundle auta, semua nya dikatakan fakta.. Suka punya pasal.. yang nih pun boleh tahan gak bestnya.. hahaha

Adakah anda manusia dijajah..?? Adakah anda manusia yang matang..?? Adakah anda manusia yang berakal..?? Adakah anda manusia yang bijak menilai..?? Adakah anda manusia yang luas pandangan..?? Tepuk perut, tanya selera.. HAHAHA..

Mood: mengutuk diri sendiri.. lalala~

12 Drop Your Comment:

adwafarahin May 28, 2011 at 11:10 PM  

haihhh manusia :P

ghost writer May 28, 2011 at 11:39 PM  

orang kata bila kita dah terlalu sayangkan sesorang..pintu hati kita terbuka sedang pintu fikir kita tertutup..

Ayie May 29, 2011 at 6:17 AM  

Adwa- haiz.. manusia.. :D

Ayie May 29, 2011 at 6:18 AM  

GW- kerana cinta, minda jadi buta.. hahaha

qlah May 29, 2011 at 9:20 AM  

salam ,

yup , semua tu selalu berlaku , pada diri qlah , pada orang sekeliling .

*manusia tidak pernah lelah daripada melakukan kesalahan , mahu berubah atau tidak adalah persoalannya :)

tia @ Ini Kisah Tia May 29, 2011 at 7:55 PM  

manusiaaaaa ~ huhu ~~

faiz May 30, 2011 at 2:43 AM  

taste seseorng tu berbeza..kita ckp xcantik..tapi bg dieorng cantik..

Ayie May 30, 2011 at 5:54 AM  

qlah- manusia.. hahaha

Ayie May 30, 2011 at 5:54 AM  

tia- dah paham dah... manusia.. hahaa

Ayie May 30, 2011 at 5:55 AM  

faiz- walaupun taste berbeza, tapi tak bermakna kita perlu menghina yang tak cantik.. hormat menghormatikan amalan mulia..

Suhami Ahmad June 1, 2011 at 9:48 AM  

manusia memang tak pernah bersyukur....

chii June 4, 2011 at 3:02 PM  

jangan biarkan diri anda diselubungi duka..ehehe..

x mudah da puaskan ati semua pihak..pape pun..nikmati idup selagi boleh


errr..ada kaitan tak eh :p

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP