Thursday, May 12, 2011

Sembang : : Angka lima, tagged by Adwa.. hahaa

 Teman dah ditag oleh minah yang bernama Adwa Farahin.. Makanya, sebagai menghargai dia megetag teman, nih teman bikin sebijik entry khas dengan angka lima sebagai isi utama.. hahaha

5 Tarikh Penting
  1. Tarikh hari raya puasa *balikk kampungggg... hohoho balik kampung...*
  2. Tarikh hari raya korban *boleh makan daging sedap*
  3. Tahun baru cina *Cuti yang menyeronokkan*
  4. 31 Ogos *Gaji dibayar tripple*
  5. 24 hb setiap bulan *Gaji masuk*
5 Perkara dibuat Semalam
  1. Sama macam kelmarin
  2. Sama macam semalam punya kelmarin
  3. Sama macam semalam punya semalam punya kelmarin
  4. Sama macam semalam punya semalam punya semalam punya kelmarin
  5. Arghhh bosannya hidup aku.. =.=''
5 perkara yg buat ko gembira
  1. Kalau follower mencecah 500
  2. Kalau follower mencecah 1000
  3. Kalau follower mencecah 1500
  4. Kalau follower mencecah 2000
  5. Kalau follower mencecah 2500
5 sbb jawab soalan
  1. Sebab teman dah ditag oleh adwa
  2. Sama seperti sebab diatas
  3. Sama seperti dua sebab diatas
  4. Sama seperti tiga sebab diatas
  5. Sama seperti empat sebab diatas 
5 kawan yang di tag 
  1. Teman tag Momoy sebab dia komentar tertinggi
  2. Teman tag Faiz sebab dia komentar kedua tertinggi
  3. Teman tag Miecyber sebab dia komentar ketiga tertinggi
  4. Teman tag Siti Aziz sebab dia komentar keempat tertinggi
  5. Teman tag Chii sebab dia komentar keenam tertinggi 

23 Drop Your Comment:

adwafarahin May 12, 2011 at 1:35 AM  

okeh sume org yg aku tag da setel buat
aku tggu si abu nie buat pulak

tengs ayie! ^^

adwafarahin May 12, 2011 at 1:35 AM  

okeh sume org yg aku tag da setel buat
aku tggu si abu nie buat pulak

tengs ayie! ^^

faiz May 12, 2011 at 1:40 AM  

adoyaii..susahla nk buat entry angka limo..maun pocah kopalo den nak bueik...heheh...tiba2 kalo aku diberi petunjuk nanti aku buat la ye..hehe

Ayie May 12, 2011 at 2:02 AM  

Faiz- aku pun merapu nih haa.. hapa benda lima la aku tulis.. ^^

Ayie May 12, 2011 at 2:02 AM  

Adwa- takde hadiah..?? hahaha

adwafarahin May 12, 2011 at 2:24 AM  

xde2
sbb aku buat pon xde hadiah

*aishh demand btl brader merapu sorang nie -__-

adwafarahin May 12, 2011 at 2:24 AM  

xde2
sbb aku buat pon xde hadiah

*aishh demand btl brader merapu sorang nie -__-

Ayie May 12, 2011 at 3:24 AM  

Uhh.. ingatkan boleh dapat BMW 3 Series.. ciskek sungguh.. hahaha

Kakzakie May 12, 2011 at 8:12 AM  

Risau kalau kena tag....

jack May 12, 2011 at 8:26 AM  

Haha...5 perkara yang seronok tu..ahaha

Siti Aziz May 12, 2011 at 10:03 AM  

kena tag... tangguh lu.. ha3...

amny.. May 12, 2011 at 2:40 PM  

lima??haha...

Ayie May 12, 2011 at 3:01 PM  

Kakzakie- tak sampai hati nak menyusahkan akak.. Saya cuma menyusahkan mereka yang suka menyepam kat sini.. MUAAHAHAHA.. ^^

Ayie May 12, 2011 at 3:02 PM  

Amny- kenapakah..?? hahaha

Ayie May 12, 2011 at 3:02 PM  

Siti- takpaaa.. take ur time bebeh.. hahaha

Ayie May 12, 2011 at 3:02 PM  

Jack- lima perkara yang menensenkan pun ada jugak, tapi saje je tak tulis.. hahaha

chii May 12, 2011 at 3:55 PM  

alaa...5 je ke? nape x cukup kan seploh terus..heheh..

aisey..blog masih dlm rawatan..da settle..insya Allah chii wat ye en ayie :p

chii May 12, 2011 at 3:55 PM  

alaa...5 je ke? nape x cukup kan seploh terus..heheh..

aisey..blog masih dlm rawatan..da settle..insya Allah chii wat ye en ayie :p

Ayie May 12, 2011 at 7:02 PM  

Chii- tak boleh.. kang takley le taruk tajuk, ''angka lima''.. hehehehe

chii May 12, 2011 at 7:13 PM  

ahahah..chii tuka ke tajuk seploh plak..sama je kan..ahaha

cantekk May 12, 2011 at 7:47 PM  

good luck ;)

Ayie May 12, 2011 at 7:49 PM  

Cantekk- erk, ni kontest ke..?? =.=''?

Ayie May 12, 2011 at 7:49 PM  

Chii- tak boleh.. nanti tak relate dah laa.. hahaahah

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP