Wednesday, May 4, 2011

Sembang : : Jom..!!

Dah berkurun teman tak bukak page Nuffnang.. Tak teringin pun.. Lepas teman bukak entry terbaru Faiz, terus teman berkobar kobar bukak page Nuffnang.. Nak tgk berapa banyak earning teman 2 minggu lepas.. Wow.. Peningkatan yang ketara.. Tengkiu kepada yang sibuk dok menekan nuffnang teman yep.. Jasa anda sangat teman hargai.. Kalau ikut hati teman, nak aje teman tukar IP Address then teman menyamar user luar dan tekan banyak banyak iklan Nuffnang kat blog teman nih.. Tapi tak bole.. HARAM tuh... hahaha.. 

Tadi teman bukak, baru teman perasan, hanya beberapa ringgit je lagi sebelum teman boleh cashout duit tuh.. Walaupun hanya RM50, tapi rasa berbaloi gak la bersengkang mata menyepam semua orang tanpa rasa segan dan malu.. RM50 pertama nih, teman nak buat sumthing spesel laa.. Nak taw hapa..?? Haaaa.. Yang tu, tunggu la teman dapat cashout duit tu.. Maybe dalam sebulan atau 2 bulan lagi la kot..
Kepada reader sekalian, kalau anda sudi, meh main picit picit nuffnang..!! Anda picit nuffnang teman, then jerit kat kotak jerit.. Nanti teman picit la nuffnang anda tuh.. Kalau anda dah picit tuh, jangan lupa jerit kat kotak jerit.. Kalau tak, macam mana teman nak taw anda dah tekan.. Anda jugak yang rugi.. hehehe.. 

Kalau anda nak join main picit-picit, jangan picit iklan Milkdeal. macam kat sebelah kanan nih. Rugi yop.. Iklan tuh cuma kasi earning kalau ada aktiviti jual beli berlaku hasil picitan anda.. Kalau anda berblogwalking, anda jumpa iklan menari nari kat blog member anda, anda picit laa.. Untung member anda.. contoh iklan menari nari ialah macam iklan churp churp kat bawah nih.. Haaa.. Yang tuh kasi 0.25 sen kepada anda.. Setakat nih, yang paling mahal, teman pernah dapat iklan yang harga 0.50, iklan Air-Asia.. Ntah sape la tekan, tengkiu bebanyak.. 






Dalam ramai-ramai yang selalu menyepam kotak jerit teman, bro Pippo, selalu benar picit nuffnang teman.. Tengkiu bro.. Ko jangan risau bro, aku picit nuffnang ko banyak banyak lepas nih.. Siap la unkle nuff ko tuh.. Lunyai aku picit.. HAHAHA.. *Ugutan yang tiada makna.. ^^

Teman taw, bukan semua orang dapat BE, malah teman pun tak merasa  BE nih.. Cuma boleh mengharapkan CTR je la kan..?? Bila dapat duit walaupun sikit, rasa best plak nak berblog.. Mood pun naik mencanak.. Jadi, ayuh la kita-kita yang cuma ada blog picisan nih main picit picit nuffnang.. Dapat sikit sikit pun jadi laaa.. Mana la taw, nanti sok lusa boleh jadi kaya macam Bro Belalang.. Siap cashout 80ribu kot.. style habis brader tuh.. Cemburu plak teman nih.. hahaha

p/s: Dah solat ke belum..?? Haa, sila jangan lupakan tanggungjawab anda..  Adios.. ^^

14 Drop Your Comment:

Unknown May 4, 2011 at 8:52 PM  

Tia dah lepas RM50 . baru je tadi . alhamdulillah . tapi nak peram dulu kasi banyak . hehee .. btw , jangan klik banyak kali iklan nuffy tu . takut nanti nanti jadi fraud click .. hee ~

faiz May 4, 2011 at 8:58 PM  

baru aku tau milkdeal dpt earning kalo ade jual beli..skit lagi tu bro..

jack May 4, 2011 at 9:16 PM  

Wow..bagus juga main picit picit ni ye...aku lambat lagi nak cashout..haha..Aku picit satu nuff ko ye..biar cepat cepat cashout..boleh belanja aku..kahkah

adwafarahin May 4, 2011 at 9:37 PM  

haihh sedey aku tgk nuffnang aku
tp aku x putus asa
lek2 je nnt lame dpt gak cme cpt atau lmbat je

bgs la klu ko lg sket je nk dapat RM50 sbg membantu rakan2 hr2 aku picit nuffnang ko
asl celik mata bkk lappy aku terjah aku picit ^^

pling mahal org picit nuffnang aku pon iklan airasia 0.75 sen haha jadilah

semangat gak aku tgk org dok post sal nuffnang nie
*dlu berlagak xnk buat,hahaha

Unknown May 4, 2011 at 10:11 PM  

owh..ok..br tau..kita leh tau ke sape yg ada klik2 eh..

Miecyber May 4, 2011 at 10:49 PM  

Congratss..

Zaman Kegemilangan Islam

Belalang hijau Perisik May 4, 2011 at 11:47 PM  

dulu2 sebelum kes nuffnang hantar email psl kes click fraud tu mmg rajin benar main klik2 nih...

tp pas kena sound tu dah x brp berani. masih terus tp dlm group yg sgt kecil. pastu main paham sendiri jer...huhuhu

Ayie May 5, 2011 at 2:58 PM  

Tia- uhh.. cemburu nih.. ni yang rasa nak kelik banyak2 nih.. sabotaj.. HAHAHA..

Ayie May 5, 2011 at 2:59 PM  

Faiz- tu pun bro Miecyber yang bagitau.. kalau tak, aku pun tak tau.. hahaha

Ayie May 5, 2011 at 2:59 PM  

Jack- erk.. harapan la aku nak belanja ko.. hahahaa

Ayie May 5, 2011 at 3:00 PM  

Adwa- hahahha.. meh aku picit ko punya sekali.. mana taw ko pun kaya nanti.. ^^

Ayie May 5, 2011 at 3:01 PM  

Chii- tu la guna kotak jerit.. macam mana nak taw kalau orang yang kelik tu tak kasitau.. kalau mereka picit dan kasitau, senang le.. hehehe

Ayie May 5, 2011 at 3:01 PM  

Miecyber- thanx bro.. ^^

Ayie May 5, 2011 at 3:02 PM  

Belalang- hehe, kita main diam diam lee.. picit then jerit.. lepastu, balas la picitan tu.. kita gak yang untung.. hahaha

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP