Tuesday, May 3, 2011

Sembang : : Amerika Si Kaki Putar (Babak Pertama)

Wah.. Tajuk nak best je.. Hahaha.. Entry kali nih, teman nak bikin panas sikit.. Sikit je, tak banyak pun.. Kalau rasa-rasa nak berpanas dengan teman, meh le baca entry nih sampai titik terakhir.. Kalau anda rasa entry nih tak beberapa panas, mintak maap lee yee.. ^^

Teman sebenarnya ''panas'' ngan Amerika si kaki putar nih... Dah macam macam benda mengarut dia buat.. Daripada tutup mata tentang kes Palestine, sampai le menyerang negara lain...  Semuanya mengarut..Teman tak taw le pemimpin Amerika si kaki putar ni memang benar benar ngok atau sebenarnya mereka nih puppet dan puppeteer.. Teman rasa dah tiba masanya teman nak bogelkan segala penipuan Amerika si kaki putar alam nih..

Teman rasa, anda semua dah maklum bahawasanya Amerika si kaki putar dah announce ''konon-kononnya'' Osama Bin Laden yang dicap sebagai pengganas no 1 duina dah pun kiok dalam serangan terbaru di Pakistan.. Erk.. Baru berjaya ke..?? Dari tahun 2001, sekarang baru berjaya..?? Wat de hek..?? Gila noob Amerika si kaki putar alam nih..!! Takkan nak bunuh sorg manusia, mengambil masa bertahun tahun..?? Mana CIA dan FBI yang dikata power tahap gaban tuh..?? Macam looser je semua..?? Ahh, persetankan semua itu.. Teman tak kesah.. Lupakan semua tuh dan mari pollow teman fokus perenggan berikut..

Amerika si kaki putar alam bagitau satu dunia yang mereka dah bunuh Osama bin Laden.. Osama Bin Laden nih dikatakan dalang serangan 11 september kat Amerika Syarikat yang meragut nyawa kira kira 2000 rakyat Amerika.. Bukti..?? Uhh, yang tu, sori.. Amerika si kaki putar alam nih tak bagi pun bukti yang menyokong tuduhan dia.. Ye laaa.. Dia kan Unkle Sam.. Polis dunia tuu.. Bukti belakang kira, yang penting dah ada kambing hitam berjanggut dan berserban sebagai mangsa.. Uish.. Berjanggut dan berserban..?? Ye lee.. Cuba anda tgk, setiap ''mangsa'' tuduhan Amerika si kaki putar alam, mesti dikalangan mereka yang berjanggut dan berserban.. Kalau tak berjanggut dan berserban, kompom takkan dicap sebagai pengganas..  Tengok Israel laknatullah tuh, mereka tak berjanggut dan berserban.. Sebab tu mereka tak dicap pengganas dan bebas membunuh rakyat Palestine.. Cuba kalau mereka berjanggut dan berserban, kompom Amerika si kaki putar alam poie serang Israel laknatullah tuh.. Benci benar Amerika si kaki putar alam kat manusia berjanggut dan berserban.. Hapa masalah dia pun teman tak taw laa.. 

Teman bukak je internet, bertalu talu inbox teman masuk, bagitau Osama meninggal dunia (dia orang islam kan..?? jadi teman guna la perkataan meninggal dunia).. Tapi biasa laa, teman memang tak caya pun dengan Amerika si kaki putar alam nih.. Dah dasar pembohong, sape nak caya..  Terlalu banyak sebab kenapa teman taknak caya dengan Amerika si kaki putar alam nih dan jangan la tanya kenapa.. orite..? hehehe..

Teman ada dapat satu sekuel gambar yang diberikan oleh kawan teman sendiri.. Empunya nama, tak payah le teman gtaw.. Tapi yang bestnya, gambar yang member teman kasi tuh sebijik macam gambar yang dimiliki oleh Ustaz Love.. Bezanya, gambar member teman tuh tak le detail macam gambar Ustaz Love.. Gambar ustaz love siap ada kesan photoshop tuh.. Haaa.. Gambar tuh adalah seperti dibawah.. Sila tengok dan lihat dan tonton dan usha.. Orite..??

Gambar nih ada kat mana-mana paper baik dalam atau luar negara.. 
Sila lihat gambar bawah plak..

Nih ialah gambar photoshop (Dirembat dari blog Ustaz Love)


Yang terakhir nih ialah gambar ori yang dikatakan sebagai gambar asal 
Osama Bin Laden yang ''terbunuh'' tuh..

 Haaa.. yang nih plak dikatakan ''gambar sebenar''.. cuba tgk gambar sebelah tu
dgn gambar Osama.. Sama kan..?? Ehh.. Kebetulan ke nih..?? ^^

Sonang cite, anda patut tanya diri anda sendiri, berdasarkan gambar diatas, betul ke Amerika si kaki putar alam dah bunuh Osama Bin Laden..?? atau itu satu lagi siri penipuan Amerika si kaki putar alam nih..?? Wahh.. Hebat betul kan..?? Kalau le teman ada duit, teman nak kasi award, khas untuk Amerika si kaki putar alam nih.. Teman nak namakan award tuh dengan gelaran, ''Pembohong Paling Bodoh''.. Pada teman, ''penipuan gambar'' nih sebagai FAILED... HAHAHAHA..

p/s: Nantikan babak kedua pem''bogel''an pembohongan Amerika si kaki putar alamnih orite..?? Nak tulis panjang panjang, nanti tak terbaca plak anda anda nih.. Adios..

26 Drop Your Comment:

peep May 3, 2011 at 7:58 PM  

grrrr.. Nk babak ke-2...

Siti Aziz May 3, 2011 at 8:07 PM  

penipu..

faiz May 3, 2011 at 8:09 PM  

amerika ni igt org bodoh agak eiyh..tapi ade sesetengah org ckp osama ni pon sebenarnya bukan pejuang Islam..Amerika sendiri reka watak kononnya osama ni pejuang sebab nak cari alasan menguasai afghanistan ngan iraq..wallahualam

ABU May 3, 2011 at 8:43 PM  

kan nampak sangat nipunya..
pas tu nak kencing catu dunia..dah dah la tu amarika..

A retarded kitty May 3, 2011 at 9:39 PM  

dunia ni dipenuhi penipu

Ayie May 3, 2011 at 10:39 PM  

Peep- haa.. nantikannya.. ^^

Ayie May 3, 2011 at 10:39 PM  

Siti- siapakah..?? Encik Ayie kah..?? hahaha

Ayie May 3, 2011 at 10:40 PM  

Faiz- tak taw le, tapi Osama tu memang wujud sebab dia pernah kene charge sebagai dalang cubaan bunuh Hosni Mubarak pada tahun 1995 menerusi Al Qaeda.. Tak taw le betul ke idak.. ^^

Ayie May 3, 2011 at 10:42 PM  

Abu- hahaha.. betul tuh.. makin lama, makin nampak ke'tak pandai'an Amerika si kaki putar tuh.. Bak kata orang, makin banyak bercakap, makin banyak kelemahan terdedah.. ^^

Ayie May 3, 2011 at 10:43 PM  

Kitty- Nama pun manusia.. Tak boleh nak mengelak dari jadi pembohong macam Amerika tuh.. Tapi kalau nak membohong pun, sila la jadi pembohong yang bijak.. Tak le kene kutuk nanti.. ^^

chii May 3, 2011 at 11:01 PM  

nmpak len mcm ar pic osama dlm paper..mcm org len..

mayb amerika saje nak tutup citer..malu arr..dr thn 2001 sampai skrg..x berjaya lgik nak bunuh osama :)

amny May 3, 2011 at 11:35 PM  

uishhh...dengar gak cerita nii..errmm...macam2...

Siti Aziz May 3, 2011 at 11:46 PM  

geli usus...ha3...

adwafarahin May 4, 2011 at 12:52 AM  

amerika kan suka propa lebey, smpai masyarakat dunia pon ssh da nk caya,manusia skrng da bole nmpk da yg makin lama makin byk amerika reveal kelemahan diorang sendri

die da cabuli hak asasi manusia, kecoh lebey pulak huh!

*emo plak aku nieh,hahaha

Afzainizam May 4, 2011 at 5:08 AM  

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
air baling kenduri kahwin

penipu punya obama ni.... cehhhh tak caya aku kat dia

Ayie May 4, 2011 at 12:24 PM  

amny- biasa laa.. Amerikaa.... heheheh

Ayie May 4, 2011 at 12:26 PM  

Chii- rasanya mereka edit tuh.. tuh gambar kat atas tuh sebagai fakta.. kelihatan sama.. lagisatu, kenapa dia nak buang mayat kelaut dalam masa 24 jam..?? pelik betul.. Setau teman, amerika nih ada satu perangai angkuh.. kalau dia dapat bunuh seseorang, dia mesti tayang 4 hari 4 malam.. tengok la allahyarham saddam hussin tuh, berapa lama dia tayang..? pelik kan..?

Ayie May 4, 2011 at 12:26 PM  

Siti- geli perut sekali.. mereka bikin lawak laaa.. hahaha

Ayie May 4, 2011 at 12:27 PM  

Adwa- Uhhh.. adwa emo laa.. first time nih.. ^^

Ayie May 4, 2011 at 12:27 PM  

Afzaninzam- kalau dah namanya amerika.. hahahahah..

Zainoora Asmira May 4, 2011 at 12:33 PM  

nampak sangat penipu kan :D

fadh leyanie May 4, 2011 at 12:54 PM  

AMERIKA SUKA MEMUTAQ BELIT..SEMUA INI HANYA PROPAGANDA SEMATA-MATA..ISH3..SAMPAI BILA NAK HIDUP DALAM KEPURA-PURAAN..

Alin May 5, 2011 at 4:38 AM  

teringin jga nak tgk bush mati macamtu. huhu. biasalah kapir mmg mcmtu. nak menang jeee. huhu

Ayie May 5, 2011 at 2:55 PM  

Zainora- amerika.. macam la tak kenal.. hahaha

Ayie May 5, 2011 at 2:56 PM  

Fadh- sekarang mereka tengah ubah ubah cerita.. yang bestnya, pegawai tentera kata osama tak bersenjata, tapi ada anggota seal cakap osama bersenjata.. last2, pegawai seal tu kasi warning kepada anggota seal supaya tutup mulut.. hahahah

Ayie May 5, 2011 at 2:57 PM  

Alin- dia pun manusia.. mati jugak nanti.. mana ada manusia kekal abadi.. harap2 dapat la tgk dia mati..

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP