Wednesday, May 4, 2011

Sembang : : Kereta Hilang

Teman nak tolong member nih.. Kalau anda ada jumpa kereta Proton Wira Aeroback warna putih dengan plat C 55, tolong hubungi Maula, 017-6743832.. Kereta tuh hilang kat area USJ, Subang Jaya sejak semalam..  Nih gambo kereta tuh..

30 Drop Your Comment:

Aisya J May 4, 2011 at 11:57 PM  

:O

faiz May 4, 2011 at 11:58 PM  

keisan member ko...semoga dpt jumpe..

Miss Shikio May 5, 2011 at 12:38 AM  

kena curikah?

astagfirullah... moga pencuri tu mndapat bala dari Allah

Miecyber May 5, 2011 at 8:28 AM  

Semuga kereta tersebut di temui semula...

Zaman Kegemilangan Islam

Suhami Ahmad May 5, 2011 at 8:44 AM  

Ish, bahaya kan sekarang. Janganlah letakkan kete tanpa lock stereng tu.

Kakzakie May 5, 2011 at 8:50 AM  

Kakak rasa dia terpikat dgn reg. no. kereta itu.

Solat hajat Ayie....

2 tahun dulu anak saudara kakak hilang kereta sampai kini terus tak jumpa.

rara pinkmafia May 5, 2011 at 9:14 AM  

nice.nk jual eh =0

zaty luvlianncezzz May 5, 2011 at 11:54 AM  

sy yg pnjam keta tue‼ hehe

Mari menghayati di cni
mentua vs menantu

chii May 5, 2011 at 12:23 PM  

erk..kete ilang..harap2 dpt jumpa lekas ye

Ayie May 5, 2011 at 2:46 PM  

Aisha- :|

Ayie May 5, 2011 at 2:47 PM  

Faiz- harap harap gitu lee.. *err, secara tepatnya, ni member kepada member aku..

Ayie May 5, 2011 at 2:48 PM  

Shikio- tak.. orang pinjam tanpa kebenaran.. lepas tu tak pulang balik.. eh, curi le tuh.. hahaha.. ^^

Ayie May 5, 2011 at 2:49 PM  

Miecyber- harap harap gitu lee.. kesian mamat tuh..

Ayie May 5, 2011 at 2:49 PM  

Atok- pencuri dah moden.. Tak ada alat security yang boleh halang mereka secara total.. Baik letak lock banyak2.. susah sikit dia nak mencuri..

Ayie May 5, 2011 at 2:51 PM  

Kakzakie- pengalaman saya kawan ngan pencuri kereta, mereka bagitau kereta yang dicuri akan dilerai dalam 24 jam.. Biasanya mereka akan jual sebagai sparepart.. Nih cuma sebagai ikhtiar je, rasanya memang takkan jumpa da..

*kereta boleh dilerai dalam masa 1 hari taw.. jangan tak caya..

Ayie May 5, 2011 at 2:52 PM  

Rara- erk.. keta tu hilang la sis.. hahaha

Ayie May 5, 2011 at 2:52 PM  

Zaty- pinjam tanpa kebenaran ke..?? hahaha.. ^^

Ayie May 5, 2011 at 2:53 PM  

Chii- mudah mudahan.. ^^

mykhalis May 5, 2011 at 4:02 PM  

insyaallah..walaupun khalis kat rompin..tapi kalau nmpak kasi tau

Belalang Hijau May 5, 2011 at 5:17 PM  

bnyk betul kes kecurian keta skrg nih...kawan belalang dua tiga org baru2 nih ilang keta jugak...

Ini Kisah Tia May 5, 2011 at 5:38 PM  

aadoih ! keta besar gedabak macam tu nak curi ?

ABU May 5, 2011 at 6:23 PM  

ayoh kesianya.. haram je pencuri tu..tak de keja lain.. nak senang pun jgn la mencuri..p buat keja lain..benci tol aku dgn pdng pencuri ni..bongok,bodah!!

eh emo plak aku..tak pe kalau tenampak keta ni kami bg tau..

harap owner dia tabah..

Wak! May 5, 2011 at 8:24 PM  

kesian..tak berhati perut lgsg pencuri!

Ayie May 5, 2011 at 8:58 PM  

Khalis- erk.. jauh tuh.. makan angin ke..?? ^^

Ayie May 5, 2011 at 8:59 PM  

Belalang- Dah dasar pencurik.. Lempang sebijik baru depa tau..

Ayie May 5, 2011 at 9:00 PM  

Tia- erk.. Walaupun kereta tu besa gabak, tapi dia boleh dipacu sebab dia ada enjine.. ^^

Ayie May 5, 2011 at 9:00 PM  

Abu- jum belasah ramai ramai.. bia dia hilang nyawa.. ^^

Ayie May 5, 2011 at 9:01 PM  

Wak- pencuri mana ada yang berhati perut.. ^^

amny May 6, 2011 at 12:01 AM  

perrhh....cmne leh hilang...??

ish3..

Ayie May 6, 2011 at 2:27 AM  

amny- wallahualam.. ^^

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP