Tuesday, May 17, 2011

Sembang : : Mintak maap noo..

Nih teman nak mintak maap kepada semua stalker, sepam'er, komen'er dan sebagainya yang sudi menyemak kat blog teman yang tak seberapa nih.. Teman nak mintak maap sebab teman takley nak menyepam anda dengan jayanya dalam minggu nih.. Insyaallah lepas semua selesai, teman akan kembali didunia blog yang fana nih untuk menyepam anda tanpa segan silu dan malu.. Sori to say, teman memang bizi minggu nih.. *aitcheh, nak speaking sokmo.. 
^-^

Tatkala teman mengepos entry nih, percaya la teman tak berada didepan pc, sebaliknya teman tgh koje macam org gila..
Hahaha



*kalau dah ada anak bini, gimana agaknya ye kehidupan teman nih..?? hahaha..

28 Drop Your Comment:

Sham May 17, 2011 at 12:40 PM  

perghh sibuk betul bunyinye tu...korje apa yang sibuk ngat tu bro...?

faiz May 17, 2011 at 12:53 PM  

sibuk smpai xley hdp pc..sibuk gile tu..

ZWAN SABRI May 17, 2011 at 2:04 PM  

Aiseyh, busy2 gak kesihatan jaga k.. ;)

MySuaraBlog: Pilihan Lelaki : Wanita Bekerjaya atau Suri Rumah?

adwafarahin May 17, 2011 at 2:05 PM  

kalah menteri ko yer..hahaha

Siti Aziz May 17, 2011 at 2:56 PM  

dasyaatttt... selamat bekerja k...

Kunang-Kunang May 17, 2011 at 3:20 PM  

Tak aperlah, dah selesai kerja besok, menyinggahlah yer.

ABU May 18, 2011 at 11:18 PM  

ta pe aku maafkan..hahaha

qlah May 19, 2011 at 3:34 PM  

wah.. hehe . slmat berkoje ye !

nanti dapat gaji , belanja qlah ;) hehe .

アヌム ちゃん May 19, 2011 at 6:21 PM  

Salam. singgah sini~ Nice blog :)
Sudi2 la visit me @ frommetoyou eh..arigatou..(^____^)

Sharinginfoz May 21, 2011 at 10:57 AM  

kekadang memang sibuk

CikAizA May 21, 2011 at 6:47 PM  

wahhhhh... macam jejaka idaman I jer... love bzz man... hehheheeh

.::: Princess MOMOY :::. May 22, 2011 at 9:45 AM  

takpe..lakukan kerja yang penting dulu bro
berblogging bila de masa.. jgn sampai ganggu urusan yang wajib pula =)


Cara Test Kualiti Keyboard Komputer Korang"
Momoy dan Mee Maggie"
<a href="http://www.princess-momoy.com/2011/03/memalukan-akhbar-kita-

Ayie May 24, 2011 at 2:46 AM  

sham- macam macam koje bro.. dah pening kepala nih.. duit punya pasal.. hahaha

Ayie May 24, 2011 at 2:46 AM  

faiz- duit punya pasal bro.. tak bole buat hapa.. time muda nih la kene pulun habis habisan.. nanti dah tua, rilek sikit..

Ayie May 24, 2011 at 2:47 AM  

zwan- kesihatan perkara utama.. tapi duit tak boleh diabaikan.. patah kaki tanpa duit.. hahaha

Ayie May 24, 2011 at 2:47 AM  

adwa- err, aku kan bakal ganti DS najib razak.. hahahaha

Ayie May 24, 2011 at 2:48 AM  

siti- yeah.. selamat mencari duit halal.. hahaha

Ayie May 24, 2011 at 2:48 AM  

kunangkunang- hehe, dah boleh menyinggah sekarang nih.. hahaha

Ayie May 24, 2011 at 2:48 AM  

abu- ikhlas tak..? haha

Ayie May 24, 2011 at 2:49 AM  

qlah- selamat belajar untuk anda plak.. hehe

Ayie May 24, 2011 at 2:49 AM  

アヌム ちゃん- haloo.. ^^

Ayie May 24, 2011 at 2:50 AM  

sharinginfoz- time muda la kene pulun carik duit.. nanti dah tua, tak daya dah buat 2 keje sehari.. hahaha

Ayie May 24, 2011 at 2:50 AM  

aizza- erk.. kalau bizi memanjang, takley bercintun woo.. hahaha

Ayie May 24, 2011 at 2:51 AM  

momoy- ya betul sis.. keje utamakan, blog dikemudiankan.. duit duit.. dimanakau duit.. hahaha

lost kitty May 24, 2011 at 3:54 PM  

den pun busy jugak.

Suhami Ahmad May 24, 2011 at 5:44 PM  

lor...bawak diri ke...huhu

Ayie May 24, 2011 at 11:02 PM  

LK- sama la kita.. hahaha

Ayie May 24, 2011 at 11:03 PM  

atok- bawak perut, kepala, kaki serta tangan sekali.. hehe

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP