Sunday, March 27, 2011

Sembang : : Bila pengguna FB merepek~

Anda pun taw kan ada satu tab baru yang membolehkan soalan ditanya dan dalam masa sama, org lain boleh tambah jawapan sendiri mengikut selera mak bapak mereka.. Aku ada jumpa satu soalan yang pada asalnya kelihataan ilmiah, tapi menjadi tak ilmiah disebabkan mcm-mcm jawapan yang mengundang gelak dan pecah perut.. boleh kata hampir kesemua daripada jawapan adalah tak boleh diterima dalam skema peperiksaan.. Pendek cerita, aku dah print screen pic tuh.. sila lihat bawah.. oyeah..

*sila klik untuk besarkan.. aku edit sikit supaya senang anda nak baca.. hahaha

2 Drop Your Comment:

Nas March 27, 2011 at 1:03 PM  

hahahaha.. tu la masalah bila ramai yg open bagi jawapan.. last2 jawapan bukan pasukan bola sepak.. ni sampai terkuar hantu kak limah la...isk3
lawak la... aku baru dpt tahu question ni ade kat fb 3 hari lepas..

Ayie March 27, 2011 at 10:45 PM  

hahaha.. aku cuma boleh layan gelak je laa.. hahaha

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP