Sunday, March 20, 2011

Sembang : : Aku tetap aku..

Kenapakah..?? Mengapakah..?? Saje je.. tak bole eyh..?? ahaha.. Actually, aku dapat feedback kawan, dia cakap, tukar la nama tuh.. katanya nama ayie tuh lagi best berbanding kudin.. Tapi aku tak kesah sebab dua-dua nama pun aku pakai.. Kudin, nama popular dikalangan member kamching (rapat gle babeng).. nama ayie plak cuma wujud masa kecik dulu.. tapi tak lekat.. So, aku nak hidupkan balik la nama tuh.. Jadi itulah punca kenapa aku tukar nama..

Aku ada 1 nama lagi, iaitu Naq (sebutan Na-Q), singkatan kepada Naqiuddin.. Nama nih cuma popular dikalangan teman sehostel, serumah sewa dan se'tempat belaja.. hahaha.. So, aku tak kesah kalau anda nak panggil hapa pun.. Sebab aku tetap aku..

10 Drop Your Comment:

.::: Princess MOMOY :::. March 20, 2011 at 3:04 PM  

oh momoy pun. momoy ada 3 nama

1. momoy- kawan rapat dan blogger
2. emy- kawan tempat kerja
3. amy cheng - member-member yang
berbangsa cina

Memalukan | Akhbar Kita Mempersendakan Musibah Tsunami di Jepun!"

Setelah hadapi gempa, tsunami dan radioaktif | Jepun bakal hadapi gunung berapi!"

Ayie March 20, 2011 at 3:23 PM  

waahaha.. rasanya hampir semua org ada lebih dari 1 nama timangan.. tapi yang penting, kita tetap diri kita..

.::: Princess MOMOY :::. March 20, 2011 at 11:00 PM  

yer...dan baru tadi dapat nama .
nama x best dari member-member project
ader ke patut panggil momoy 'sunquick' ???
ceh... x comel lgsung
sikit pun x suka minum air tu

Ayie March 21, 2011 at 11:23 AM  

sunquick is better than squitward (kawan spongebob).. hahahaha..

*mcm mana nama tuh muncul..?? hahaha

.::: Princess MOMOY :::. March 24, 2011 at 12:32 PM  

Ntah ler.. PE Momoy tetiba jer panggil.
Nama macam2 dugong, merah, rimau, air sejuk, memerang. wallpax
adeh

Ayie March 26, 2011 at 1:32 AM  

nama paling glemer yang penah aku dapat, BOBOY.. bersempena nama penyanyi kumpulan boboy, naqiuddin... hahahaha..

*serius tertekan bila org panggil dgn nama tuh.. hahaha

faiz April 2, 2011 at 7:38 AM  

camner bley dpt ayie dari nama naqiuddin

Ayie April 2, 2011 at 7:06 PM  

nama penuh aku, muhammad naqiuddin fakhri .. so perkataan ayie tuh wujud daripada nama fakhri.. hahaha

.::: Princess MOMOY :::. April 6, 2011 at 1:08 PM  

boboy boboy boboy boboy boboy...
haha...
tertekan tak bro?

Katak Puru boleh dimakan???"

Ayie April 6, 2011 at 4:25 PM  

wow.. ada la tertekan sikit.. tapi takpe.. daku sudi memaafimu.. MUAAHAHAHAHA

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP