Tuesday, August 16, 2011

Fakta yang Rare..

Fakta Pertama.
Tahun ni kita akan mengalami 4 tarikh yang jarang berlaku dalam setahun iaitu 1/1/11, 1/11/11, 11/1/11 dan 11/11/11.   Perkara ini hanya akan terjadi sekali shj pada setiap 823 tahun.. Agak agaknya, orang 823 tahun dulu, tau tak perkara nih..??  

Fakta Kedua.
Cuba ambil 2 nombor terakhir di mana tahun kita dilahirkan dan tambah dengan umur kita pada tahun ini. Keputusannya ialah 111 buat semua orang..! Sebagai contoh, Aiman: seorang yang lahir pada thn 1984, umurnya sekarang 27 pd tahun ini. Jadi, 84 + 27= 111.. Cool kan..??  

Fakta Ketiga.
Peperangan terpendek ialah peperangan diantara Zanzibar dan England pada tahun 1896. Zanzibar menyerah kalah lepas 38 minutes.. Hekelleh.. Baik tak payah perang.. noob habis..

Fakta Keempat
Setiap tahun, purata 10 orang mati kerana Vending Machine.... Kalau dah ajal...

Fakta kelima
Presiden Bush the monyet pernah jadi seorang cheerleader.. Pom-pom boy..!! HAHA

Fakta keenam
Purata setiap orang memperuntukkan masa selama 3 tahun didalam bilik air.. Tapi teman rasa, teman lebih sikit kot.. B*rak aje dah makan masa setengah jam.. Mandi lagi, gosok gigi, sabun badan, shampoo.. Paling kurang pun, teman peruntukkan 4-5 tahun.. HAHAHA

Fakta ketujuh
Kebanyakan debu dibawah katil anda sebenarnya berasal daripada kulit anda yang telah mati dan mengering.. Fakta seterusnya, jika anda menyapu bedu tuh, debu tuh akan hilang kerana ianya telah disapu.. Memang fakta tuh..

Fakta kelapan
Sebuah bandar di Pennsylvania dinamakan Intercourse.. Cuba anda search maksud Intercourse.. 

Fakta Kesembilan
Selain bilik tido, kereta adalah tempat biasa bagi warga AS melakukan seks.. Watdehek..?? keji sungguh.. nih mesti kes scandalous.. Nak saving duit bayar hotel, dalam kereta pun jadi.. =.=''

Fakta kesepuluh
Setiap tahun, hampir 1000 burung mati eksiden dengan tingkap rumah/bangunan anda.. Dia ingat takde cermin kot.. Moralnya, buka la cermin rumah/bangunan anda.. Kesian burung, mereka haiwan yang comel..


17 Drop Your Comment:

NUR August 16, 2011 at 2:09 PM  

unic fakta!

FARAH IZWANI RAMLI August 16, 2011 at 2:26 PM  

fakta yang ketiga tu abah aku yang ajo thru sms je.hehe.
dah buat. memang betol.

FARAH IZWANI RAMLI August 16, 2011 at 2:26 PM  

fakta yang ketiga tu abah aku yang ajo thru sms je.hehe.
dah buat. memang betol.

Ayie August 16, 2011 at 2:50 PM  

Nur- yang paling unik, fakta bush.. memang unik habis..

Ayie August 16, 2011 at 2:50 PM  

farah- aku pulak, member yang ajo.. hahahaa

alieavea August 16, 2011 at 3:08 PM  

aku fakta-fakta neh

ZWAN SABRI August 16, 2011 at 3:24 PM  

baguslah fakta2 suma nii.. banyak yang baru aku taw..
thanks naa.. ;)


MySuaraBlog: Penyakit Makan Benda Pelik

ArulchelseA August 16, 2011 at 3:25 PM  

cuak aku bro..

Siti Aziz August 16, 2011 at 3:48 PM  

89 + 22 !! hahahahahaha...

zue August 16, 2011 at 4:12 PM  

fakta ketujuh mmg sebenar2 fakta.

rara pinkmafia August 16, 2011 at 4:19 PM  

kebetulan.kuasa Allah =)

.::: Princess MOMOY :::. August 16, 2011 at 5:28 PM  

adoi...thx info
rajin gila bro cari info ttg suma nih

Wadi AR August 17, 2011 at 2:13 AM  

fakta kesebelas?

faiz August 17, 2011 at 12:11 PM  

laaa..kite penyebab debu rupenye..

mykhalis August 18, 2011 at 1:00 PM  

vending mechine wat apela sampi orang leh mati..heh

Afzainizam August 21, 2011 at 12:46 AM  

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
”Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip tayar motorsikal pancit

ohhh fakta tu tak terjangkau akal fikiran aku baru tau ni

amny August 24, 2011 at 11:53 PM  

sumber dr mne??nice shring..:]

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP