Tuesday, January 18, 2011

Saya tangkap cintun~

sejak first time aku nampak dia kat teebeee, ati aku terus terpaut.. apakah ini yang dinamakan chinta..?? wadehek..?? member aku sume pakat kutuk.. kata aku tak sedar diri laa, hidung tak mancung pipi tersorong-sorong laaa, tapi aku peduli hapa dgn sume tuh.. apa yang aku taw skarang nih, aku nk pikat dia.. dia comel weh.. rambut lebat, mata bundar, pipi pauh dilayang.. aku taw sume tak suka aku suka kat dia.. tapi nk buat mcm mana.. dia comel sgt.. aku tak mampu menepis panahan cinta beliau..

walau apapun yang terjadi, aku dah janji aku akan berusaha untuk memikat dia.. tak kesah la apa cara sekalipun.. baik atau jahat, aku tak peduli.. pokoknya, dia mesti jadi milikku.. aku pun tak paham, apesal sume tak puas ati bila aku cakap aku syiok kat dia.. salahkah aku mencintainya..?? berdosakah aku ingin memiliki dirinya..?? aduh, dunia-dunia.. aku tak paham.. mende yang sempoi pn bole dijadikan perkara yang susah.. tak perlu la dipolitikkan perkara nih.. ini hak aku.. kalau tak suka, sila la angkat kaki, punggung dan perut... aku tak perlukan kehadiran anda disini jika kehadiran anda hanya membawa kepada kejatuhan moral dikalangan belia.. erk, sori, silap.. maksud aku kejatuhan moral pada aku.. 

member sume tanya apasal aku syiok sama itu minah,.. pasal aku tau nanti bila dia dah besar mesti dia jadi lawa mcm Lisa Suriani.. takpun, mcm Jenifer Aniston.. tu la pasal aku syiok kat dia weh..  tanggal 30 sept lepas, dia sambut birthday..  dah genap 5 tahun dah dia idup.. uh, 5 tahun..?? ahh.. persetankan semua itu.. yang aku tau, aku dah tangkap cintan sama dia.. aku ada simpan gambar beliau sebagai kenangan.. gamba tuh, dia comel weh, dia pakai bagi blouse kaler merah putih, siap ada kepak lagi duh.. .. pastu posing.. gle la weh.. aku tergoda laa.. nak je aku melutut depan dia pastu cakap, ''awak.. i lap u..!!'' ni hah gambar awek tuh.. comel kan..?? waahahahahahaahahha 




 dan ini..!!


 dan ini jugak..


 dan yang ini jugak laaa..

p/s- posting ini hanya untuk bergelak ketawa.. sila jgn amik berat.. aku bukan gle sgt nk syok kat budak2.. hahahaha.. adik mia nih comel kan..?? (*jika anda rasa nak maki aku, silakan.. aku tak tacink pn.. hahaha)

19 Drop Your Comment:

.::: Princess MOMOY :::. March 20, 2011 at 5:39 PM  

eee...serius cute
suka sangat tgk pakai baju merah berkepak tu
Memalukan | Akhbar Kita Mempersendakan Musibah Tsunami di Jepun!"

Setelah hadapi gempa, tsunami dan radioaktif | Jepun bakal hadapi gunung berapi!"

Ayie March 20, 2011 at 9:38 PM  

Mia tuh, pakai apa pun tetap comel.. dan dia sangat pintar untuk budak sebaya dengan dia.. hahaha

.::: Princess MOMOY :::. March 24, 2011 at 11:36 PM  

yup
bijak juga
besar nih mesti cun macam lisa surihani
lisa cun cuma skinny jer
Loji Tenaga Nuklear | Dilema Malaysia Selepas Krisis Nuklear Jepun"

Ayie March 26, 2011 at 1:34 AM  

skinny time muda.. nanti dah ada anak nanti, kompom badan naik bagai dipam-pam.. hahaha..

*lisa cun gilak.. untung la sape dapat jadi laki dia.. hahaha

Jack April 13, 2011 at 7:47 PM  

Haha..ingat awek mana la ko suka tadi..rupanye budak lagi..tak pa, tak pa..tunggu dia besar dulu..hahaha

Ayie April 13, 2011 at 8:20 PM  

time dia dah ''masak'' dengan ranumnya, time tuh aku dah ada title datuk.. HAHAHAHAHA

baby_busyuk April 14, 2011 at 9:11 AM  

buat calculation umo skang~..tehehehe

nur May 5, 2011 at 11:45 PM  

Mia kan memang comel. Tapi tertanya Tanya juga Ada tak yang tak minat kat Adik Mia ni? Siapa yang kata Mia ni tak comel? Sila angkat tangan...

Anonymous February 22, 2013 at 12:52 PM  

Hello, I check your new stuff regularly. Your writing style is awesome,
keep doing what you're doing!

My web page ... wordpress design blog
my web page :: deutsch sprachkurse münchen

Anonymous February 24, 2013 at 1:29 AM  

Greetings from Los angeles! I'm bored to tears at work so I decided to browse your blog on my iphone during lunch break. I enjoy the information you present here and can't wait to take a look when I get home.
I'm shocked at how quick your blog loaded on my cell phone .. I'm not even using WIFI, just 3G .
. Anyhow, amazing site!

Also visit my webpage Steinzeit Diät

Anonymous February 24, 2013 at 2:43 AM  

Its not my first time to pay a quick visit this website,
i am browsing this site dailly and obtain fastidious facts from here daily.


Feel free to visit my blog - weight loss diet plan
My web site - low calorie recipes

Anonymous February 25, 2013 at 1:20 PM  

My brother recommended I may like this website.
He was once entirely right. This put up truly made my day.
You cann't imagine just how a lot time I had spent for this info! Thanks!

my page kassel steuerberater
my website :: steuer beratung

Anonymous February 25, 2013 at 4:14 PM  

Very good blog you have here but I was wanting
to know if you knew of any community forums
that cover the same topics discussed here? I'd really like to be a part of community where I can get advice from other knowledgeable individuals that share the same interest. If you have any recommendations, please let me know. Bless you!

Look into my website: primal blueprint diät

Anonymous February 27, 2013 at 3:42 AM  

I've been surfing online more than three hours these days, yet I by no means discovered any interesting article like yours. It's beautiful price
sufficient for me. In my view, if all website owners and bloggers made just right
content material as you probably did, the internet will probably be much more helpful than ever before.



Feel free to surf to my site ... thai massagepraxis wiesbaden

Anonymous March 4, 2013 at 6:35 AM  

Do you have a spam problem on this website; I also am a blogger, and I was wanting to know your situation;
we have developed some nice procedures and we are looking to trade strategies with other folks, why not shoot me an e-mail if interested.


Also visit my web-site; diet plans

Anonymous March 5, 2013 at 3:23 AM  

You need to take part in a contest for one of the most useful sites on the internet.
I am going to recommend this site!

My blog post; thesis wordpress

Anonymous March 5, 2013 at 9:37 AM  

It's amazing to pay a visit this site and reading the views of all friends concerning this piece of writing, while I am also zealous of getting know-how.

Review my web site :: Anlageberater Mainz

Anonymous March 6, 2013 at 6:14 AM  

Wow, this piece of writing is nice, my younger sister is analyzing these kinds of
things, therefore I am going to let know her.


my page - lebensmittel ohne kohlehydrate

Anonymous March 10, 2013 at 4:25 PM  

Pretty! This was an incredibly wonderful article.
Thanks for supplying this information.

Feel free to surf to my webpage ... lenkmatte welche größe
Also see my page > lenkmatte anleitung

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP