Tuesday, January 18, 2011

aku taw aku tampan..

aku taw aku tampan..
daripada awal pertemuan kita, ko tak pernah jemu kan nk ngorat aku..?? oke, aku mengaku aku kacak.. tapi jangan la ko buat aku mcm aku nih Justin Bieber atau Edry Abdul Halim.. aku tak la kacak mcm diorg tuh.. ntah kenapa la ko tergila-gilakan aku.. sampai sanggup ko anta spy nk stalk aku.. haram jadah tol.. tak privacy idup aku sebab ko.. tape, aku maafkan ko.. anggap la ko dah angau..
                                           Sekadar gambar hiasan

aku taw aku tampan..
semalam kat majlis kawin abang sepupu makcik angkat sebalah bapak tok long aku kawin, selambe je kan ko mintak no tepon aku.. dah la depan mak pak aku.. ape la plak dia kata nanti.. kang dikatakan aku nih tade taste.. gile ke hapa.. sebenarnya, no tepon yang aku kasi tuh no tepon balai bomba.. hahahaha.. padan muka ko.. kan dah kene.. 

aku taw aku tampan..
uh, hari nih dalam sejarah.. aku heran camne ko bole dapat no tepon aku..?? uh tidak.. sms dari kau umpama disaster dalam sejarah hidupku.. nasib baik la sms tuh tak la getik sgt.. bole la terima.. tapi walau macam mana pun, aku sgt tension menerima sms tuh.. seumpama beban sebesar gunung, berat sebesar gajah afrika terpaksa aku pikul dibahuku ini...  tape2.. aku sabar.. mungkin ini adalah cubaan untuk aku..

aku taw aku tampan..
buat kesekian kalinya ko sms aku.. aku dah bosan.. sampai rasa mcm nk tuka no tepon dan no ic.. sanggup aku jadi seekor ayam daripada melayan karenah kau yang serupa lembu dapat belacan.. wadehek..?? uh tidak.. lembu mana makan belacan.. kalau lembu makan belacan, memang lemak berkrim la daging beliau.. weh, aku dah bosan laaa.. bole tak kau blah dari idup aku..?? bole tak..?? tak bole..?? tolong la bolehkan... seyes aku tension..

aku taw aku tampan..
wow.. harinih ko tak sms aku lagi.. bagus laa.. aku pn dah naik meluat baca sms ko.. gadik gle duh..  untuk pertama kali dalam sejarah, aku tak tension untuk beberapa ketika.. aku tak peduli kalau ko nk test market atau hapa saje, yang pasti, aku sgt bersyukur ko tak menyemak dalam idup aku arinih.. walaupun sehari, seumpama aku dah merdeka daripada jajahan portugis.. jangan tanya kenapa mesti bebas daripada portugis.. kenapa bukan bulgaria atau amerika syarikat..

aku taw aku tampan..
harinih, bangun pagi je, aku dah hangin satu badan.. mane taknya, ada plak sms dari ko.. ape lagi.. hangin pnye pasal, aku maki ko cukup2.. padan muka ko.. sejak arituh, tu la sms terakhir dari ko.. kalau la aku taw camni pnye senang, kan elok aku buat dari awal dulu.. tak la tensen sgt.. haiz.. aku harap ko dah tak kacau aku lagi.. biar la aku hepi ngan awek sah aku.. jangan kacau aku lagi yep..

aku taw aku tampan..
walaupun aku taw aku kejam, malah awek tuh patut aku kesiankan.. tapi aku tak kisah.. pasal entry nih sebenarnya tak lebih daripada rekaan semata-mata.. sebenaryna awek tuh tak ujud pn, sms tu lagi la tak ujud.. malah aku pn tak ujud.. kenapa..?? pasal nih cerita rekaan semata-mata, tiada kene mengena antara yang masih mati atau yang telah hidup.. aku tak kesah semua tuh pasal aku taw aku tampan.. waahahaha


Admin- jika anda mahu, sila maki di kotak komen dibawah~
 ^o*

2 Drop Your Comment:

Anonymous January 19, 2011 at 4:52 PM  

elok ko delete je la entry nih.. hahahaha -asoi

Na'Q January 19, 2011 at 9:00 PM  

baahaha.. anda jeleskah encik muhammad shamsul..??

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP