Thursday, January 13, 2011

Nama Saya Panjang..!!

wahai reader semua, sape pnye nama paling panjang kat sini..?? sila bagitaw sebab setakat nih nama aku yang terlalu paling panjang dikalangan member aku.. nk taw nama penuh aku..?? ni dia.. Muhammad Naqiuddin Fakhri.. aku saje je tak taruk nama bapak aku, kang korg terkejut.. tiap tiap kali nk isi borang, aku kene tulis 6 perkataan duh dan setiap perkataan tuh cukup panjang.. dan cuba korg teka betapa seksanya aku nk sisi borang..?? dan betapa seksanya aku nk taruk nama kat paper exam..?? dan betapa berdukacitanya tok kadi nak sebut nama aku dalam proses pernikahan..?? nasib baik aku jantan.. kalau aku nih ialah seorang awek, mau jadi andartu.. mana taknya, nak sebut nama aje dah makan 4.3 minit, bukan main payah..  bayangkan, betapa siksanya pengantin laki untuk menyebut nama seorang awek yang begitu panjang... toksah sebut org bukan melayu, org melayu sendiri pn kompom dok hambur maki hamun..


aku ada gak tanya parent aku, pehal nama aku panjang sgt..? parent aku cakap mak aku xcited pasal aku anak laki sulung.. so, disebabkan ter'over xcited tuh, mak bapak aku g bantai taruk nama tuh.. yang sorg nk taruk nama tu, yg sorg lagi nak taruk nama nih, last-last combine terus.. tp yang seksanya, sila la teka..  yaaa, tepat sekali.. aku..!! tu nasib baik tak guna nama Tengku kat depan.. kalau guna gak, mmg aku g JPN on the spot nk tuka nama pnye pasal.. disebabkan nama aku yang panjang, ada gak member aku yg tertekan ngan nama aku.. tiap kali ada borang nk isi, memang kompom dia takkan tolong isikan.. sanggup dia datang rumah sewa nk pass kan form tuh.. apa punya fobia la.. 

adakah anda  percaya bahawasanya ada 1 jenis fobia untuk org yang ada masalah dgn perkataan panjang-panjang nih..?? ade weh.. aku pn baru taw.. fobia tuh bernama  hippopotomonstrosesquippedaliophobia.. aku tgk nama fobia tu pn aku boleh naik fobia.. kan agak chilakak tu nak baca.. sekarang aku cabar, sape boleh sebut nama fobia tuh dengan sekali nafas tanpa silap dalam masa sesaat, aku kasi adiah keta satria neo.. mao..?? sila la try..

p/s- kalau korg ada anak nanti, sila la taruk nama pendek2.. kesian anak korg tuh..  tersiksa batin mereka..

0 Drop Your Comment:

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP