Wednesday, January 12, 2011

My Lesen 'L'

Hohoi..!! selamat datang..!!sebenarnya, aku tade motif pn create blog nih.. aku create pn sebab aku tgk sejak semenjak dua menjak brader zack ter'famous, aku tgk dah mcm trend plak org  meng'create sebijik blog.. padahal content ntah hapa-hapa (*sebijik mcm blog nih).. hahaha.. Bila semua org ada blog, aku pn nk gak ada sebijik gak.. Baru la up-to-date sikit.. Lalu setelah berhempas berpulas selama beberapa minit, akhirnya dapat jugak aku sebijik blog.. tahniah utk aku.. but obviously, aku masih lesen L.. bak kata org, tyme nih la nk ''eksiden'' sikit2, standart laa, tak eksiden, tak jantan beb.. so, kalau korg nk baca, silakan, tp kalau tanak, aku tak paksa.. This blog may updated daily, weekly, monthly or maybe yearly depend to the empty time, and this blog may also content a word that not suitable for easily offended crying baby..  ^o^


Biodata

  • Nama: Muhammad Naqiuddin @ Kudin
  • Umur: Muda sikit dari Dayana Idola Kecil
  • Tinggi: Kurang seinci dari pintu rumah
  • Berat: lebih kurang sama dgn 2 Kampit beras Basmathi
  • Jantina: Kompom lelaki
  • Jenis darah: Darah Pahlawan
  • Alamat Rumah: No 1, Jalan Rumah Sewa, Taman Rumah Sewa, 21455,R umah Sewa Darul Malaysia
  • Status: Masih ada 3 tempat kosong untuk diisi
  • Minat: Yang pasti bukan minat kepada kaum sejenis..Keji yuu..!!
  • Sukan: kegemaran: Sukan tak melibatkan peluh 
  • Emal: dot.nut_mine@yahoo.com

2 Drop Your Comment:

Anonymous January 19, 2011 at 4:54 PM  

nice starting..

Ayie January 19, 2011 at 9:06 PM  

tengkiu2.. welcome to my blog.. hahaha

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP