Tuesday, December 25, 2012

Tahukah anda..??

Tahukah anda, pasukan Malaysia kalah dalam saingan AFF yang lalu... ??
Tahukah anda, teman yakin dengan kebingaian mutu pengadilan edisi kali nih..??
Tahukah anda, pasukan Gajah Duduk telah pun terduduk dibaham semalam..??
Tahukah anda, pasukan Malaysia dapat anugerah Fair play utk edisi kali nih..??
Tahukah anda, padang kat Thailand macam bendang kat Malaysia..??
Tahukah anda, Singapore dok rokk cetong..??
Tahukah anda, ranking malaysia naik..??
Tahukah anda, walaupun ranking naik, rangking Malaysia masih agak terkebelakang..??
Tahukah anda, siapa player Malaysia yang tak layak main untuk Malaysia..??
Tahukah anda, taktik Datuk Rajagopal kurang menjadi..??
Tahukah anda,Wan Zack Haikal adalah seorang lelaki..??
Tahukah anda, bini Aidil comel orangnya..?? dan lagi comel kalau pakai tudung..??
Tahukah anda, keeper Thailand bernama Kawin..??
Tahukah anda, teman gelak terbahak bahak membahan keeper bernama Kawin..??
Tahukah anda, bola tu sfera dan bukan bulat..??
Tahukah anda, teman teringin nak jumpa Lee Ming Hu dan hadiahkan beliau kad UNO..??
Tahukah anda, Lee Ming Hu adalah saudara kembar Ben William..??
Tahukah anda, K. Ruben pernah takle pengadil gila bernama Lee Ming Hu..??
Tahukah anda, Malaysia memang terbaik..??
Tahukah anda, teman suka dengan semangat Ultras Malaya..
Tahukah anda, teman tak suka dengan sikap Ultras Malaya yang menghina negara luar..??
Tahukah anda, sekanrang dah pukul berapa..??
Tahukah anda, kenapa teman buat entry nih..??
Tahukah anda, sebenarnya teman tak tau kenapa..??
Tahukah anda, teman berterima kasih kerana anda seudi berkelana disini..??

6 Drop Your Comment:

Cik Tia December 25, 2012 at 7:32 AM  

banyak benda tak tahu sebab saya tak pernah nak ambil tahu .. hehe :D

ZWAN SABRI December 25, 2012 at 1:12 PM  

errrrkkk.. tak tahu.. tapi awat x bg tahu? HAHA

Siti Aziz December 25, 2012 at 9:40 PM  

xsuka pengadil kejam itu... hais....

Kakzakie December 26, 2012 at 12:57 PM  

Tahukah Ayie kenapa kakak ke sini dan baca N3 ini macam kena buli je. Tapi tahukah Ayie banyak isi dari N3 ini tau... (terkebil-kebil)

izfanora December 26, 2012 at 5:38 PM  

tahukah anda, entry ni buat aku baca dr mula smpai hbs? huhu..

Fyqa December 28, 2012 at 2:48 PM  

ok baru nak tahu !

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP