Sunday, December 30, 2012

Oyeah..!! 10 goal thriller


Berita terkini Hiburan Sensasi..

ARSENAL MENANG 7-3 KEATAS NEWCASTLE pada match ke 19 tadi.. Dengan bergayanya adik THEO WALCOTT (gambar) membuat hatrick dissamping meng'setting 2 lagi gol pada malam ini. Selain itu, gol Arsenal disumbang oleh adik Giroud dengan 2 bijik gol dan masing masing sebijik oleh adik Oxlade Chamberlaine dan abang Podolski..

Gol newcastle disumbangkan oleh Abang Demba Ba yang kacak bersama rambutnya sebanyak 2 bijik dan sebijik lagi di'tersumbang'kan oleh Sylvain Marveaux yang berkulit putih.. Secara keseluruhannya, dengan penguasaan bola sebanyak 56% oleh Newcastle, Newcastle main lagi cun kalau nak dibandingkan dengan Arsenal, tapi perbezaan ketara pada kualiti pemain kelab tersebut.. Arsenal, sekali shoot, possibility nak gol tu ada la dalam 60-70%, tapi tidak untuk Newcastle.. Yang nyata, teman nak mintak pakcik wenger beli la defender baru.. Teruk bebenau defender Arsenal tuh.. Tengah, winger, dan forward dah cun dah.. Tengok aje tadi, 3 bijik gol bingai diperolehi oleh newcastle.. Kalau ikut logik akal, gol tu sememangnya tak patot diizinkan berlaku dikalangan pemain bola bergaji ratusan ribu sebulan.. Paling ketara, Kieren Gibss selalu tertido disamping abang Kocielny yang suka amik gambar kat dalam padang sampai bola selalu terlepas..

Adik Giruod pun nampaknya dah reti nak menyepak bola ke dalam gol.. Kalau sebelum nih, asyik kelaut je.. Mungkin dia ingat dia player ragbi mungkin..?? APa apa pun, adik Giroud dan geng dah buat terbaik.. So, long life Arsenal..

Sekian..

0 Drop Your Comment:

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP