Friday, March 11, 2011

5 Sebab anda patut maafkan pasangan anda~


  • Pasangan anda sanggup hantar sejambak bunga yang harganya mencecah 3 angka padahal anda taw poket dia selalu kering.. Dengan entah siapa la pasangan anda pinjam duit semata-mata untuk pujuk anda dengan bagi sejambak bunga.. Jangan dia pinjam ahlong udah.. Lambat bayar, kompom potong kapla
  • Pasangan anda ponteng keje dan bawak anda ke tempat romantik lalu meminta maaf.. Padahal pada hari dia ponteng tuh, dia ada appointment dengan presiden Uganda.. Demi anda, sanggup dia buat derk ngan presiden tuh.. 
  • Pasangan anda hantar 5 kad mintak maaf dengan setiap kad tuh ada tertulis 5 alasan berbeza... Dan efeknya akan bertambah jika pasangan anda sanggup beli kad yang ada bunyik bunyik.. 
  • Pasangan anda merayu sambil pakai baju yang anda print khas dengan muka anda dan pasangan anda.. Pasangan anda jugak tak merayu dengan tangan kosong sebaliknya dia bawak hadiah berbentuk sebuah cincin dan segugus kunci rumah sebagai hadiah..
  • Pasangan anda tak jemu memujuk walaupun anda dah tolak untuk kali ke 16.. Sayang bebenor tuh.. elok benar le anda kawin.. hehehe... 

Sekian~

2 Drop Your Comment:

yaya_flanella March 11, 2011 at 7:24 PM  

untunglah kalau pakwe nan buat macam ni.. huhu

Ayie March 11, 2011 at 8:34 PM  

bagi link nih kat dia.. setel.. hahahaha..

*weh yaya, thanx utk linkwidget tuh.. hahaha

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP