Sunday, June 24, 2012

Pejam celik pejam celik...

Pejam celik pejam celik dah bulan 4 syaaban.. Bulan depan dah masuk Ramadan..Yang ada hutang tu, dah langsai..?? Ingat, hutang puasa bawak kemati yop.. kalau taknak kene libas, paham paham laaa..  Kalau kongsikong teman yang dok keje separuh mati tu boleh puasa, apa pulak alasan anda..??
Pejam celik pejam celik, dah dekat 2 tahun teman keje jadi engineer.. Kejap je kan..?? Seingat teman, rasa macam baru semalam teman datang interview.. Rasa macam baru semalam teman kene buli dgn interviewer.. Dalam masa dua tahun nih, dah macam macam benda jadi.. Yang baik, tak kurang jugak yang buruk.. Alhamdulillah allah masih bagi kesempatan utk teman pinjam nafas nih.. Teman tak pasti anda sependapat dengan teman atau idak, tapi seyes teman cakap teman rasa macam masa sekarang pantas berlalu.. ibarat angin lalu bro.. laju kemain..

Pejam celik pejam celik, dah hari ahad.. Rasa macam baru je tadi dapat cuti.. Phuii.. Cepatnya masa berlalu.. Rasa macam nak pause je masa, then buat semua bende yang teman nak buat.. Apa yang teman nak buat..?? Teman cuma nak qada tido jee...

Pejam celik pejam celik, dah beso panjang dah teman nih.. Mak kata dah bole kawin.. Tapi tade calon.. Sape ada calon..?? Meh pass kat teman.. Teman hensem wehhh.. Ada iras iras brad pitt.. Pan Asia la katakan... Hahahaha..

Pejam celi pejam celik, dah 6 bulan blog nih bersawang.. letih gak la teman na 'menyapu' blog nih balik.. kemain lagi kotornya.. Sape nak tolong, meh angkat hidung.. Haaa...


: : Selamat Berhujung Minggu.. Gunakan Masa Berkualiti Bersama Keluarga.. : :

p/s: Anda Sehat..??

4 Drop Your Comment:

AyesyaAhmad June 24, 2012 at 5:44 PM  

hahahah.masih setia dengan iras bard pitt ke? kita ingat dah iras shah rukh khan.haha =P

ayie June 24, 2012 at 9:38 PM  

brad pit ttp di hati, hahaha.. Warna kulit jgn sebut.. Sensetip.. Haha

.::: Princess MOMOY :::. June 25, 2012 at 2:26 PM  

lamanya menyepi
singgah la blog baru momoy
yang lama tu x tau jadi apa
kena hack ke mende ntah
huhu,...

Ayie June 25, 2012 at 3:46 PM  

patot la masuk, nth hapa hapa keluar.. Hahaha.. Momoy sehat..

About This Blog

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP